عملیات گریلایی در گابار

مرکز خبررسانی ه.پ.گ اعلام کرد، نیروهای گریلا در روزها ۳۰ ژوئن علیه نیروهای ارتش اشغالگر ترکیه در گابار عملیاتی را به انجام رسانده‌اند. در این عملیات یک ارتشی کشته و به ۳ خودرو زرهی ضربه وارد شد.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان درباره‌ی آخرین عملیات‌‌های گریلا و حملات هوایی ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " در چهارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر که در عرصه‌ی بوتان ادامه دارد، نیروهایمان در ساعت ۱۲:۳۰ روز ۳۰ ژوئن / ۹ تیر علیه پایگاه ارتش اشغالگر ترکیه در تپه‌ی جوتیار در گابار واقع در شرنخ عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ضربات سختی بر ارتش ترکیه وارد شد که در نتیجه‌ی آن ۱ ارتشی کشته و ۱ تن دیگر زخمی شد. همچنین به ۳ خودرو زرهی ضربه وارد شده است.

  در ساعات شب روز ۲۴ ژوئن / ۳ تیر ارتش اشغالگر ترکیه در روستای شَله از توابع منطقه‌ی هنه در استان آمد عملیاتی نظامی را آغاز کرده بود. در نتیجه‌ی حملات هوایی انجام گرفته در این عملیات ۲ تن از رفقایمان به شهادت رسیده‌اند. در آینده اطلاعات بیشتری را درباره‌ی مشخصات رفقایمان به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

  در ساعات شب روز ۳۰ ژوئن هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه ناحیه‌ی کارتال در آواشین واقع در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد. "