ك.ج.ك: رهبر آپو توانایی روی پای خود ایستادن را به خاورمیانه بخشید

کنفدرالیسم جوامع کردستان-ک.ج.ک طی بیانیه‌ای میلاد رهبر خلق کُرد را تبریک گفته و اعلام کرد: میلاد رهبر آپو به میلاد خلق‌های خاورمیانه مبدل شده است.

کنفدرالیسم جوامع کردستان-ک.ج.ک طی بیانیه‌ای میلاد رهبر خلق کُرد را تبریک گفته و اعلام کرد: میلاد رهبر آپو به میلاد خلق‌های خاورمیانه مبدل شده است.

 

ریاست مشترک شورای مدیریتی ک.ج.ک بمناسبت ۴ آوریل (سالروز میلاد رهبر خلق کرد، عبدالله اوجالان) پیامی منتشر کرده و اعلام کرد: رهبر آپو دوباره خاورمیانه را زنده و آن را مرکز زندگی آزاد و دمکراتیک کرده است.

 

متن پیام ک.ج.ک به این شرح است:

"۴ آوریل، میلاد رهبریمان بر خلق‌مان، خلق‌های خاورمیانه و تمام انسانیت مبارک و فرخنده است. رهبر آپو در تمامی زندگیش، برای انسانیت و خلقها زحمت فراوانی کشیده و در تاریخ میان انسانهای ارجمند جای گرفت. طی زندگی مبارزاتیشان، نه تنها برای خلق کُرد، بلکه برای تمامی خلق‌های خاورمیانه و انسانیت ارزشهایی عظیم آفریدند و خدمات زیادی را به انجام رساندند. هیچگاه نمی‌توانیم دَینمان را به رهبری ادا کنیم. با رهبرمان، کردستان و خاورمیانه سوگند پیمان می‌بندیم که تلاشمان را برای به ثمر رسانیدن خطمشی ایشان وسیعتر خواهیم کرد.

 

رهبر آپو حیات خویش را صرف آزادی زن، آزادی ملت و زندگی دمکراتیک نمود. ایشان هیچگاه برای مصلحت خود زندگی نکرد و برای خلقش نفس می‌کشد. برای پاسخ به "چگونه باید زیست و انسانیت شایان چه حیاتی است؟" تلاش کرد و به نمونه، پیشوا و اسوه‌ای مبدل شده است.

 

رهبر آپو برای مبارزات دمکراتیک و آزادی  خلق کُرد شروع به فعالیت کرد. مبارزه‌ای که به نبرد آزادی تمام خلق‌های جهان و خاورمیانه تبدیل شد. این مبارزات خط و حقیقت رهبری شدند. رهبر آپو میان حقیقت مبارزات آزادی ملت کردستان و ملت‌های منطقه تمایز قائل نشد و به حقیقت تمامی خلقهای خاورمیانه مبدل گردید. اگر کُردها و نیروهای دمکرات و انقلابی خاورمیانه بر مبنای این خط مبارزه کنند، قطعا زندگی دمکرات و آزاد مسجل خواهد شد.

 

میلاد رهبر آپو، تولد خلقهای خاورمیانه و رستاخیز تازه آنان است. رهبر آپو توانایی تکیه کردن روی پای خود را به خاورمیانه بخشید و آن را به مرکزی برای زندگی آزاد و دمکراتیک متحول کرد. در نمونه رهبر آپو خاورمیانه دوبارە متولد شد.

 

رهبر آپو تمامی زندگیش را بر این اساس بنیاد نهاد. امروزه خط نظری و ایدئولوژیک بیشتر از هر زمانی قابل درک است و واقعیت ملموسی برای عملگرایی بر مبنای زندگی رهبری وجود دارد. تمامی کردها و خلقهای خاورمیانه، بالاخص زنان و جوانان، با ادراک بیشتری وارد مرحله عمل می‌شوند. عمل‌ کردن به این مهم در نمونه ملت کُرد و خلقهای دیگر منطقه در خاورمیانه، به سوسیالیسم دمکراتیک برای آحاد بشریت آزادی و دمکراسی می‌انجامد.

 

رهبر آپو با مبارزاتش و نیروی تئوری و ایدئولوژی‌ای که آفرید، مرتجع‌های کهنه و جدید را شکست داده و با مبارزاتش تاریخ حیات آزاد و دمکرات خلقها نوشته خواهد شد."