ك.ج.ك؛ پیام نوروز امسال دستورالعمل ارتقای مبارزه است

ریاست مشترک شورای رهبری ک.ج.ک در رابطه با جشن‌های نوروز گفت:"پیام نوروز ٢٠١٨ برای جنبش ما، دستورالعمل چگونگی انجام وظایف و مسئولیت‌ها است."

ریاست مشترک شورای رهبری ک.ج.ک در رابطه با جشن‌های نوروز گفت:"پیام نوروز ٢٠١٨ برای جنبش ما، دستورالعمل چگونگی انجام وظایف و مسئولیت‌ها است."

 

ک.ج.ک در بیانیه خود خاطرنشان کرد که خلق کُرد، دوستان آنان و خلق‌های خاورمیانه با برگزاری نوروز ٢٠١٨ یکی از تاریخی‌ترین جشنهای خاورمیانه را برگزار کرده‌اند.

 

ریاست مشترک ک.ج.ک به بازتاب همبستگی ملی با مقاومت عفرین در جشن‌های نوروز پرداخته و تصریح می‌نماید:"نوروز ٢٠١٨ یکبار دیگر نشان داد که اراده دمکراتیک و آزادیخواهانه خلق کُرد شکست ناپذیر است."

 

ک.ج.ک با تبریک عید نوروز بر تحقق آرمان‌های مبارزه تاکید می‌نماید و ضمانت دستیابی به زندگی آزاد را اراده و نیروی خلق کُرد، دوستان  و دمکراسی‌خواهان حقیقی در سرتاسر جهان عنوان کرده است.  

 

ریاست مشترک ک.ج.ک در ادامه می‌افزاید:" نوروز ٢٠١٨ یکبار دیگر نشان داد که جنبش آزادیخواهی کردستان با رهبریِ رهبر آپو و پیشاهنگی پ.ک.ک، خلق و نیروی دمکراتیکی را آفریده‌اند. کردها با مبارزه‌‌ای دهها ساله، به پیشاهنگ مبارزه دمکراتیزه نمودن خاورمیانه مبدل شده‌اند. همچنان که ٢۶٣٠ سال پیش، مادها پیشاهنگی مبارزه آزادیخواهی را برای خلق‌های خاورمیانه بردوش گرفتند امروز هم جنبش معاصر مادها با رهبری رهبر آپو و پیشاهنگی پ.ک.ک، خلق‌های خاورمیانه را به سوی مبارزه آزادیخواهانه و دمکراتیک رهنمون می‌سازد. به همین دلیل جنبش آزادیخواهی کردها بیش از پیش خود را به خلق‌های منطقه و تمام بشریت می‌شناساند."

 

ک.ج.ک در رابطه با پیام نوروز ٢٠١٨ می‌گوید:"پیام نوروز ٢٠١٨ برای ما، دستورالعمل انجام وظیفه و ایفای مسئولیت‌هاست. در سال ٢٠١٨ با تمام نیرو برای تحقق آرمانهای جنبش مبارزه می‌کنیم و امسال را به سالی سرتاسر سربلندی مبدل خواهیم نمود."

 

ریاست مشترک شورای رهبری ک.ج.ک ضمن تأکید بر پذیرش پیشاهنگی مبارزه، آحاد خلق و بویژه زنان و جوانان را فراخواند تا با روحیه و فداکاری به وظایف تاریخی عمل کنند و به عرصه‌های مبارزه ملحق شوند."