مادران صلح به دیدار خانواده‌ی تولهلدان سنه و آرگش کارزان رفتند

​​​​​​​مادران صلح روژهلات کردستان با هدف گرامیداشت یاد جانباختگان اخیر به دیدار خانواده شهید تولهلدان سنه و آرگش کارزان در سنه و کامیاران رفتند

مادران صلح روژهلات کردستان با هدف گرامیداشت یاد جانباختگان اخیر به دیدار خانواده شهید تولهلدان سنه و آرگش کارزان در سنه و کامیاران رفتند

 

مادران صلح در خانه مادری رئوف ابراهیمی معروف به تولهلدان سنه با یک دقیقه سکوت یاد تمامی جانباختگان راه آزادی را گرامی داشته و بر تداوم اهداف آنان تاکید کردند.

 

مادران صلح همچنین در شهر کامیاران با خانواده‌ی جمال رحمانی معروف به آرگش کارزان از اعضای شورای رهبری کودار دیدار کرده و در خانه مادری این جانباخته بر ادامە تلاشها برای ایجاد صلح و جامعه‌ای آزاد و دمکراتیک تاکید کردند.

مادران صلح شرق کردستان، خاطرنشان کردند کە فرزندانشان در راه آزادی و برابری مبارزه کرده و ادامه دهنده‌ی راه و آرمان عزیزانشان خواهند بود.

 

آنها از تمامی آزادیخواهان و خلق کُرد و احزاب کردستانی نیز خواستند که در این برهه حساس تاریخی اختلافات خود را کنار گذاشته و در مقابل سیاست انکار دول اشغالگر کردستان متحدانه عمل کنند.

 

جمال رحمانی معروف به "آرگش کارزان" و رئوف ابراهیمی معروف به "تولهلدان سنه" عضو شورای رهبری کودار به همراه محمد شریف امینی معروف به "دلوان فدایی" عضو جامعە جوانان شرق کردستان در حملات سپاه در منطقە سنه جانباختند.

 

جعفر محمدی معروف به "روژهات بوکان" عضو یگانهای شرق کردستان نیز در این حمله سپاه مجروح شد و سپس به شهادت رسیده بود.