مادران صلح سنه پنجمین سالروز شهادت حبیب‌الله گلپری‌پور را گرامی داشتند

"به مثابه مادران صلح عهد و پیمانمان با خون شهیدان و رهبر آپو را تجدید می‌کنیم و تا تحقق آرمان‌های آنان از پا نخواهیم ایستاد."

امروز چهارم آبان جمعی از مادران صلح سنه با حضور در کنار خانواده حبیب‌الله گلپری‌پور جوان انقلابی کُرد یاد و خاطره‌ وی و تمام شهیدان راه آزادی کردستان را گرامی داشتند.

 

جمعی از مادران صلح طی مراسمی در منزل مادری حبیب‌الله گلپری‌پور پنجمین سالروز شهادت وی را گرامی داشتند. شرکت‌کنندگان در آغاز مراسم به پاس احترام جانفشانی و مقاومت انقلابیون کردستان یک دقیقه سکوت کردند. شرکت کنندگان طی سخنانی با اعلام انزجار از سیاست‌های رژیم غاصبگر ایران، بر مقاومت و همبستگی کردها تأکید کردند.

 

در ادامه مراسم یکی از مادران صلح پیامی را قرائت کرد که در آن آمده بود:"به مثابه مادران صلح عهد و پیمانمان با خون شهیدان و رهبر آپو را تجدید می‌کنیم و تا تحقق آرمان‌های آنان از پا نخواهیم ایستاد."

مادران صلح سپس با افروختن شمع و سردادن شعارهای "شهیدان زنده‌اند" و "زنده‌باد رهبر آپو" با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

 

حبیب‌الله گلپری‌پور با کد سازمانی باهوز سنه در اولین ساعات بامداد سوم آبان ١٣٩٢ از سوی رژیم غاصب جمهوری اسلامی در زندان مرکزی اورمیه اعدام شد و حکومت ایران پس از پنج سال هنوز از اعلام محل دفن پیکر وی به خانواده‌اش هراس دارد.