مراسم حمایت از زلزله‌زدگان کرماشان برگزار شد

عصر دیروز با هدف حمایت و همکاری با مردم زلزله زده ایالت کرماشان مراسمی با ابتکار پلاتفرم یارسان در شهر اسکیلستونای سوئد برگزار شد. در این مراسم تعدادی از هنرمندان و شخصیتهای سیاسی کرد نیز شرکت کردند.

عصر دیروز با هدف حمایت و همکاری با مردم زلزلە زدە ایالت کرماشان مراسمی با ابتکار پلاتفرم یارسان در شهر اسکیلستونای سوئد برگزار شد. در این مراسم تعدادی از هنرمندان و شخصیتهای سیاسی کرد نیز شرکت کردند.

 

در ادامە مراسم‌هایی که با هدف جمع آوری کمک برای حادثە دیدگان ایالت کرماشان کردستان در نقاط مختلف اروپا برگزار می شود، روز شنبە در شهر اسکیلستونای سوئد مراسمی با هماهنگی پلاتفرم یارسان برگزار شد.

 

این مراسم با ادای احترام بە جانباختگان راە آزادی و همە کسانی کە در حادثە زمین لرزە جانباختند آغاز شد.

 

در ادامە، ساسان محرابی عضو پلاتفرم یارسان، پیام این پلاتفرم را برای حاضران قرائت کرد.

 

مهرابی  ضمن گرامی داشت یاد و خاطرە قربانیان زمین لرزە گفت، همانگونە کە مشخص است رژیم ایران و نهادهای مسئول در جهت یاری رساندن بە مردم زلزلە زدە اقدامات لازم را انجام ندادەاند. رژیم ایران قصد دارد سیاستهای خود را در این مناطق بر مردم زجر دیدە تحمیل کند.

 

او اضافه کرد بە همین خاطر پلاتفرم یارسان وظیفە ملی و انساندوستانە خود دانستە است کە با برگزاری این مراسم و جمع آوری کمکهای نقدی، دردی از هزاران درد ساکنین مناطق زلزله زده را درمان کند.

 

در ادامە این مراسم، تعدادی از هنرمندان بە زبانهای کردی و فارسی کارهای هنری خود را تقدیم حاضران کردند.

 

این مراسم تا پاسی از شب ادامە داشت و قرار است کە درآمد به دست آمده از آن برای زلزله زدگان ارسال شود.