مراسم یادبود گریلاهای شهید کودار در کامیاران و سنه برگزار شد

میهن‌دوستان شهرهای کامیاران و سنه بدون توجه به فشار رژیم ایران در مراسم یادبود گریلاهای جانباخته در جریان درگیری ١۶ شهریور فعالانه شرکت کرده‌اند.

میهن‌دوستان شهرهای کامیاران و سنه بدون توجه به فشار رژیم ایران در مراسم یادبود گریلاهای جانباخته در جریان درگیری ١۶ شهریور فعالانه شرکت کرده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فرات میهن‌دوستان و و آزادیخواهان از روز یکشنبه با شرکت در مراسم یادبود گریلای شهید جمال رحمانی با کد سازمانی "آرگش کارزان" در شهر کامیاران با خانواده وی ابراز همدردی نمودند. استقبال از مراسم گرامیداشت شهید آرگش به دلیل حضور گسترده طیف‌های مخلتف جامعه خانواده را بر آن داشت تا علاوه بر زمان اعلام شده روزهای یکشنبه و دوشنبه (٢۴ و ٢۵ شهریور) این مراسم در سه‌شنبه و چهارشنبه هم ادامه یابد.

از شهر سنه هم خبر می‌رسد که همزمان با کامیاران مراسم یادبود گریلای شهید رئوف ابراهیمی با کد سازمان تولهلدان سنه برگزار شده و این مراسم هم به دلیل استقبال عمومی دو روز دیگر تمدید شده است.

 

اعلام شد که در پی فراخوان خانواده مبنی بر مراسم یادبود شهید تولهلدان در شهرک بهاران سنه نیروهای امنیتی رژیم ایران با محاصره و کنترل مسیرهای ورودی به بهاران خواهان جلوگیری از برگزاری مراسم شدند. میهن‌دوستان کردستانی پس از آنکه مانع‌تراشی نیروهای سرکوبگر را مشاهده نمودند خاطرنشان کرده‌اند که مراسم شهید تولهلدان را با صرف هر هزینه‌ای در خانه مادری شهید تولهلدان برگزار خواهند کرد و به سوی محل مزبور در خیابان شاپور سنه براه افتادند.

 

خاطرنشان می‌شود که در جریان درگیری با نظامیان رژیم ایران و مزدوران آن سه گریلای کودار به نام‌های تولهلدان سنه، آرگش کارزان و دلووان فدایی روز ١۶ شهریور در عرصه سنه به شهادت رسیدند.