مرکز مطبوعات ه.پ.گ از فرزاد مدی گریلای شهید تجلیل به عمل آورد

مرکز مطبوعات نیروهای مدافع خلق در بیانیه‌ای از شهادت یکی از اعضای خود به نام فرزاد مدی در بدلیس خبر داده است

مرکز مطبوعات نیروهای مدافع خلق در بیانیه‌ای از شهادت یکی از اعضای خود به نام فرزاد مدی در بدلیس خبر داده است

 

در بیانیه مرکز مطبوعات ه.پ.گ آمده است:"با یاد از رفیق فرزاد مدی یکبار دیگر با آرمانهای وی تجدید میثاق می‌کنیم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا شایسته فداکاری رفقای شهید باشیم و همچون کوادر پ.ک.ک تا آخرین نفس از مبارزه آزادیخواهی ملت کُرد صیانت کنیم."

مرکز مطبوعات ه.پ.گ می‌گوید:"٢٧ ژوئن ٢٠١٨ ارتش غاصب ترکیه عملیات نظامی وسیعی را در بخش خیزان حومه بدلیس با کمک نیروی هوایی و عناصر کنترگریلا آغاز کرد. این عملیات با سه روز درگیری سهمگین مواجه بود. روز ٢٨ ژوئن رفیق ولات گور فرمانده ایلات گارزان و شش تن از رفقای دیگر طی نبردی قهرمانانه به شهادت رسیدند. یکی از رفقای شهید در این درگیری‌ها رفیق فرزاد مدی عضو مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی بود. مراتب تسلیت خود را به خانواده رفقای شهید در خیزان و تمام خلق میهن‌دوست اعلام می‌داریم."

 

مرکز مطبوعات ه.پ.گ به تولد فرزاد مدی در میان خانواده‌ای میهن‌دوست در ایغدیر در سال ١٩٨٩ و پیوستن وی در سال ٢٠١٢ به صفوف گریلا اشاره کرده و می‌افزاید:"رفیق فرزاد یکسال را در فعالیت رسانه‌ای در جبهه مخمور- کرکوک به انجام رساند و میراثدار رفقای شهیدی همچون دنیز فرات، اویندار جودی و روبار کربوران شد و سپس در سال ٢٠١٧ با مشارکت در مبارزه در عرصه شمال کردستان به پاسداری از میراث شهیدانی همچون هالیل داغ، آرهات با و آرژین آمدان پرداخت...

 

... عشق به کوهستان، ایمان به رفقا و صداقت وی ایشان را به مبارزی حقیقی حزب مبدل کرد و در طول شش سال زندگی در میان صفوف گریلا زندگی معنادار و دستاوردهای بزرگی را کسب کرد. رفیق فرزاد میراثدار رسانه‌های آزاد در کوهستان بود و همچون رفقای شهید در این عرصه همیشه جاویدان خواهد ماند."

 

مرکز مطبوعات ه.پ.گ در پایان ضمن ابراز وفاداری با آرمانهای شهیدان ٢٨ ژوئن در بدلیس بر صیانت از میراث کوادر پ.ک.ک در عرصه‌ رسانه و آزادی خلق کُرد تصریح نموده است.