مشخصات چهار گریلای شهید اعلام شد

​​​​​​​نیروهای مدافع خلق مشخصات چهار گریلا را که در نبرد با دولت غاصب ترک به شهادت رسیده‌اند اعلام کرده و می‌گوید:"با کسب پیروزی به آرمان شهیدان جامه عمل می‌پوشانیم."

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق با صدور بیانیه‌ای مشخصات چهار گریلای جانباخته را که در زمان و مکان جداگانه حین نبرد با دولت اشغالگر ترک به کاروان شهیدان راه آزادی کردستان پیوسته‌اند اعلام کرده است. یکی از گریلاهای جانباخته از اهالی سنه است.

 

در بیانیه ه.د.پ آمده است:

"در گزارش روز ١ دسامبر اعلام کرده بودیم که یکی از رفقایمان در ٢٩ نوامبر/ ٨ آذرماه در منطقه شهید کندال عرصه هفتانین به شهادت رسیده است. مشخصات رفیق شهید به این شرح است:

   نام: زیلان سارک

   کد سازمانی: زیلان قامشلو

   محل تولد: قامشلو

   زمان و مکان شهادت: ٢٩ نوامبر ٢٠١٨/ هفتانین

 

در گزارش روز ٣٠ نوامبر هم اعلام کردیم که یکی از رفقا در ٢٩ نوامبر/ ٨ آذر در منطقه زاپ به شهادت رسیده است. مشخصات این رفیق اینچنین اعلام می‌شود:

   نام: مصطفی بولدوش

   کد سازمانی: بوتان بریوان

   محل تولد: شرنخ

   زمان و مکان شهادت: ٢٩ نوامبر ٢٠١٨/ زاپ

 

در گزارش ٢٨ نوامبر بیان کردیم که در درگیری روز ٢۴ نوامبر/ ٣ آذرماه در منطقه قلابان حومه شرنخ در نبردی که در تپه رادار، کلیکا سنور و پایگاه شفان، ١٠ تن از نظامیان دشمن از پای درآمدند. در این جنگ دو تن از رفقا پس از جنگی قهرمانانه به شهادت رسیدند.

 

مشخصات این دو رفیق به قرار زیر است:

   نام: دارا حوسو

   کد سازمانی: گرناس جودی

   محل تولد: حسکه

   زمان و مکان شهادت: ٢۴ نوامبر ٢٠١٨/ قلابان

 

   نام: میلاد عظیمی

   کد سازمانی: همن سنه

   محل تولد: سنه

   زمان و مکان شهادت: ٢۴ نوامبر ٢٠١٨/ قلابان

 

با احترام از شهدا تجلیل می‌نماییم

ما از این چهار رفیق که در عنفوان جوانی به صفوف حزب ملحق شده و تلاش نمودند تا به گریلایی حرفه‌ای مبدل شوند، روحیه فداییگری را در خود تقویت نموده و تجارب خود را بکار گرفتند تا در مقابل دشمن استعمارگر به نبرد بپردازند، اسارت خلق کردستان و اسارت رهبر آپو را نپذیرفتند، به کوهستان‌های آزاد روی آورده و برای پایان دادن به اسارت خلق و رهبری با جان و دل تلاش نمودند با احترام و منتداری یاد می‌کنیم. مراتب همدردی خود را با خانواده شهیدان و خلق میهن‌دوست کردستان ابراز می‌داریم و با پیمان می‌بندیم که آرمان‌های آنان را محقق کنیم."