مظلوم هفتن: با پیوستن به گریلا، جوانان برای تحقق اندیشه‌های اوجالان کوشش کنند

مظلوم هفتن عضو شورای مدیریتی کودار؛ اندیشه‌های اوجالان رژیم سرمایه‌داری را هراسان کرده و تشدید انزوا علیه ایشان ناشی از ترس سرمایه‌داری از اوجالان است.

مظلوم هفتن عضو شورای مدیریتی کودار؛ اندیشه‌های اوجالان رژیم سرمایه‌داری را هراسان کرده و تشدید انزوا علیه ایشان ناشی از ترس سرمایه‌داری از اوجالان است.

 

مظلوم هفتن عضو شورای مدیریتی کودار ربودن و تشدید انزوا بر رهبر خلق کُرد عبدالله اوجالان را در طی گفت‌وگو با خبرگزاری روژنیوز مورد ارزیابی قرار داده است.

 

هفت‌تن در آغاز سخنان خود می‌گوید:"تز‌های رهبر آپو یک مکتب تازه در زمینه شناخت جامعه و بشریت است و تشدید انزوا به دلیل ترس از افکار و اندیشه‌های ایشان است."

اوجالان تنها به پ.ک.ک و یا کردها تعلق ندارد

عضو شورای مدیریتی کودار خاطرنشان کرده که اندیشه‌های اوجالان تنها به پ.ک.ک یا کردها و یا خاورمیانه متعلق نیست و می‌افزاید:"اندیشه‌های اوجالان متعلق به تمام بشریت است. برای این مهم تلاش مضاعفی را صورت داده و رژیم سرمایه‌داری این اندیشه را خطر بزرگی برای خود می‌داند. زیرا اوجالان اراده را به انسان می‌بخشد و مبارزه برای آزادی هم با وجود انسان اراده‌مند شکل می‌گیرد."

 

آزادی و بشریت در انزوا قرار گرفته است

هفتن افزود:"در انزوا قرار دادن رهبر اوجالان در امرالی منزوی کردن دمکراسی و بشریت است. رژیمی که علیه رهبر آپو فعالیت می‌کند درصدد کنترل تمام دنیاست. به همین دلیل هم اندیشه‌های رهبر آپو را خطری بزرگ برای [سلطه] خود می‌داند."

 

وی ربودن رهبر خلق کُرد را توطئه از رژیم سرمایه‌داری خوانده و انزوای شدید بر ایشان و سلب تمام حقوق اولیه یک زندانی از سال ٢٠١١ را هم در چهارچوب سیاست‌های رژیم‌های سلطه‌گر عنوان کرد.

 

هفتن تنها راهکار پاسداری و ادای دَین به مقاومت اوجالان را مشارکت جوانان در مبارزه دانسته افزود:"اینکه جوانان و آزادیخواهان از رهبر آپو صیانت کنند امری بدیهی است. این مبارزه تنها منحصر به کردها و کردستان نیست زیرا رهبر آپو برای برابری و بشریت و تمام ارزش‌های انسانی که برای آزادی صرف شده‌اند مبارزه می‌کند. رهبری برای آزادی و برابری زن و مرد تلاش می‌کند."

 

وی مشارکت در مبارزه برای آزادی فیزیکی اوجالان را وظیفه تمام کسانی می‌داند که با اندیشه‌های اوجالان آشنا شده‌ و اظهار می‌دارد که آزادیخواهای واقعی آنانی هستند که آزادی خود را در آزادی رهبر خود می‌دانند.

 

جوانان به مبارزه در کوهستان‌های آزاد ملحق شوند

مظلوم هفتن عضو شورای مدیریتی کودار، اهمیت گسترش نیروی گریلا از دیدگاه اوجالان را خاطرنشان کرده و افزود:"دختران و پسران جوان بخصوص آنانی که قصد صیانت از رهبر اوجالان را دارند لازم است با شرکت در نیروهای گریلا هم نیروی دفاعی خلق را مستحکم نموده و هم آرمان‌های اوجالان را محقق نمایند."