ناصر یاغز ۱۴٩ روز است که در اعتصاب نامحدود به سر می‌برد

​​​​​​​ناصر یاغز ۱۴٩ روز است که در دفتر نمایندگی ه.د.پ در هولیر در اعتصاب غذای نامحدود به سر می‌برد. وضعیت جسمانی او وخیم است و هر روز نیز بدتر می‌شود.

مقاومت اعتصاب غذای فعالین که در مخالفت با حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد با پیشاهنگی لیلا گوون رئیس مشترک کنگره ی جامعه ی دمکراتیک ک.ج.د آغاز شده است، در سرتاسر کردستان و خارج از آن گسترش یافته است.

 

اعتصاب غذای ناصر یاغز در دفتر نمایندگی حزب دمکراتیک خلقها ه.د.پ در هولیر باشور کردستان مدت ۱۴٩ روز است ادامه دارد. وضعیت جسمانی وی روز به روز بدتر می‌شود.

 

اعتصاب غذای نامحدود در جامعه‌ی کارگران مزوپتامیا در شهر سلیمانیه نیز مدت ۱۲۶ روز است که ادامه دارد. اعتصاب توسط گروه ۶۳م که از شهروندان کشورهای آلمان، کاتالونیا و اسپانیا تشکیل شده است، ادامه دارد.

 

در کلار واقع در گرمیان نیز اعتصاب غذای نامحدود مهندس هریم محمود نیز مدت ۵۴ روز است که ادامه دارد و گلباخ جلال نیر ۳٣ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

 

در مخمور نیز فادیله توک عضو شورای رهبری انجمن اشتار مدت ٨٩ روز است که در اعتصاب غذای نامحدود است. هم زمان اعتصاب غذای نوبتی در سازمان خانواده‌ی شهیدان مدت ۱۲٣ روز است که ادامه دارد و توسط گروه چهلم در جریان است.