ناصر یاگز در پنجاهمین روز اعتصاب غذا

اعتصابات در مخالفت با حصر اوجالان ادامه دارند، یک عضو نمایندگی ه.د.پ در جنوب کردستان مدت ۵٠ روز است دست به اعتصاب غذا زده است و علی رغم وضعیت نامناسب جسمانی اما به اعتصاب خود ادامه می‌دهد

۵۰ روز است که ناصر یاگز عضو نمایندگی حزب دمکراتیک خلقها ه.د.پ در شهر هولیر، با هدف محکوم کردن حصر اوجالان و حمایت از اعتصاب غذای لیلا گوون، دست به اعتصاب غذا زده است.

 

ناصر یاگز عضو ه.د.پ، اعلام کرد، تا پایان حصر اوجالان به اعتصاب خود ادامه خواهد داد. وی گفت:"علی‌رغم آنکه وضعیت جسمانیم نامناسب است و تحت نظر پزشکان قرار دارم، اما اراده‌ام به من روحیه می‌دهد تا به اعتصابم ادامه دهم".

 

این عضو نمایندگی ه.د.پ در هولیر از سازمانهای سیاسی و مدنی می‌خواهد، با هم یکصدا باشند و صدای خود را بلند کنند. وی همچنین گفت:"از جنوب کردستان می‌خواهم برای رسیدن به این هدف تلاش کند. وضعیت سلامتی لیلا گوون بسیار نامناسب است، امروز بر علیه همه‌ی ملت ما توطئه در حال انجام است، باید همه با هم تلاش کنند تا این توطئه‌ها خنثی شوند".

 

ناصر یاگز ۲۶ ساله متولد شهر باتمان شمال کردستان است و مدت ۷ ماه است به جنوب کردستان آمده است. از ابتدای اعتصابش تاکنون ۱۰ کیلو وزنش کاهش یافته است.