نوروز در کوهستانهای زاگرس گرامی داشته شد

​​​​​​​گریلاهای نیروهای مدفع خلق/ واحدهای زنان آزاد- یژاستار در کوهستانهای زاگرس نوروز را گرامی داشتند

از فرماندهی قرارگاه مرکز نیروهای مدافع خلق، آمد ملازگرد و فرماندهی نیروهای مدافع خلق و واحدهای زنان آزاد-یژاستار، هیزل اُزگور، زوزان روکن، آخین جودی، سیپان روژهلات و آراس چاتاک نیز در مراسم گرامیداشت نوروز شرکت داشتند. آمد ملازگرد در این مرسم به ایراد سخنرانی پرداخته و اظهار داشت که نیروهای گریلا با حملات کوبنده به ارتش اشغالگر ترک پاسخ خواهند داد. رزمندگان حزب کارگران کردستان بدون هیچ گمانی تقاص خون کشته شدگان ما را خواهند گرفت.

 

ملازگرد نوروز سال ٢٠١٩ را به رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان، خانواده‌های شهدا، خلق کرد، اعتصاب کنندگان زندان، لیلا گوون، ناصر یاغز و دیگر اعتصاب کنندگان شادباش گفت.

فرمانده ملازگرد در این سخنرانی اعلام نمود که نوروز برای خلق کردستان روز ایستادگی است، آتش نوروز با روح مقاومت افروخته شده است. همانگونه که مظلوم دوغان در زندان علیه خیانت و تسلیم، بذرهای مقاومت را افشاند و با افروختن آتش نوروز زنجیرهای بردگی در زندان را پاره کرد، خلق کردستان نیز در کوهستان آتش نوروز را برافروخت. اکنون دیگر کسی را یارای خاموشی این آتش نیست.

 

مقاومت علیه انزوا به پیروزی خواهد رسید

ملازگرد با خاطرنشان ساختن مقاومت زندان به مقاومت اعتصاب کنندگان مرحله اخیر اشاره کرده و گفت: مبارزه آزادی مظلوم، کمال و خیری‌ها امروز با پیشاهنگی رفقایمان، لیلا گوون و ناصر یاغز در اعتصاب غذای نامحدود و بدون بازگشت ادامه دارد. این مقاومت نه فقط مقاومتی برای آزادی خلق کردستان، بلکه پیشاهنگی برای آزادی خلقهای خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. هیچ کس را یارای درهم شکستن این اراده نیست. زیرا این اراده و عزم نستوه در اوج قرار دارد. در بسیاری از مناطق کردستان و جهان، هزاران نفر از رفقا و دوستان ما علیه اشغالگری ترک با سربلندی و شکوه به مقاومت دست زده‌اند. ما بر این باوریم که کنشگرانی که با جسارت و فداکاری‌های بزرگی به مقاومت دست زده‌اند، بدون هیچ تردیدی به پیروزی دست خواهند یافت. مقاومت کنونی به وسیله‌ای برای خاتمه حصر رهبر خلق کرد و آزادی خلق کرد تبدیل خواهد شد.

 

در بخش دیگری از سخنان خود ملازگرد گفت: دشمن نتوانست در مقابل سنت مقاومت حزب کارگران کردستان که برجا مانده از میراث مظلوم دوغان است مقاومت نماید. امروز دولت اشغالگر ترک قادر نیست در مقابل ایستادگی ما با پیشاهنگی رفقایمان، مقاومت نماید. آنچه که در این میان به پیروزی خواهد رسید اراده مقاومت کنندگانی است که دست به اعتصاب غذا زده اند.

 

جهان شاهد چگونگی پاسخ حزبمان خواهد بود

ملازگرد در ادامه سخنان افزود: خلق کرد از ظالمان حسابرسی خواهد کرد؛ همه خواهند دید که به اشغالگران چگونه پاسخی خواهیم داد. دولت اشغالگر ترک و حکومت حزب عدالت و توسعه به منظور از میان برداشتن حزب کارگران کردستان به هر اقدام ممکنی دست زدند؛ اما به موفقیت دست نیافتند. اکنون با انتشار شایعات بی اساس می‌گویند که 'ستون فقرات حزب کارگران کردستان را درهم شکسته‌اند؛ این حزب نیرویی را در اختیار ندارد که به عملیات دست بزند.' با چنین تبلغاتی تلاش می‌کنند تا خلق را فریب دهند. اما هیچ کس چنین شایعاتی را باور نمی‌کند. درست است که طی ٣-۴ سال گذشته به شویه‌ای بی‌پروا و از راههای بسیار پلید جنبش و گریلاهای آزادی کردستان را مورد حمله قرار داده‌اند. اما مبارزه رفقای ما با اقدامات تاثیرگذار، پلیدی‌های دولت ترک را درهم می‌شکند. واقعیت اینست!

 

یک وزیر جعلی بدون شخصیت که درتلاش است از طریق شیوه‌های مافیایی خود را مطرح نماید، تهدید کرده و درصدد است از طریق این تهدیدها اراده خلق را درهم شکند. اما جهان شاهد چگونگی پاسخ گریلاهای پ.ک.ک به اشغالگران خواهد بود. این فرد هر چه بگوید، تهدید کند، هر چقدر بگوید که پ.ک.ک نیرویی ندارد، گریلا فعالیتهای خود را ادامه داده و تاثیر گذار خواهد بود. نوروز فرارسیده است، همراه با زبانه‌های آتش نوروز، جنگجویان حزب کارگران کردستان تمهیدات عملی بسیار قدرتمندی را اندیشیده‌اند. بدون گمان همانند گذشته ار هم اکنون به بعد، این انقلابیون ظالمان اشغالگر را مورد حسابرسی قرار خواهند داد. این انقلابیون نیک می‌دانند که آ.ک.پ در سور، شرنخ، سلوپی، جزیره چگونه جوانان کرد را در خون غلتانده، خانه‌های خلق کرد را چگونه تاراج و ویران نمودند. گریلاهای حزب کارگران کردستان هیچگاه این موارد را از یاد نخواهند برد. رزمندگان حزب کارگران کردستان با شهدا پیمان می‌بندند: تقاص خون شهدایمان را خواهیم گرفت.

 

خلق کرد در این نبرد به پیروزی خواهد رسید

ملازگرد در پایان سخنان خود گفت: دوستان و دسمنان خواهند دید که در خاتمه این جنگ خلق کرد به پیروزی خواهد رسید. ما متحمل هزینه می‌شویم، اما باید بر این نکته واقف باشند که گریلاهای پ.ک.ک. فاتحان این نبرد خواهند بود. خلق کرد و کردستان از این نبرد سربلند بیرون خواهند آمد. تاریخ این پیروزی را خواهد نوشت. کوههای زاگرس پیشاهنگ این ظفر خواهند بود. گریلاهای پ.ک.ک در ضربات سنگینی را به دشمن وارد خواهند کرد و در عمل این را به همه نشان خواهند داد. هر رفیق ما با اراده و خشم ضربات سنگینی را به دشمن وارد آورده و پیروزی را به ارمغان خواهد آورد. روز روزِ انتقام است.