ه.پ.گ از به هلاکت رسیدن ٢١ ارتشی ترکیه در بدلیس، سرت و جولمرگ خبر داد

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه از کشته‌ شدن ٢١ نظامی ارتش ترکیه در درگیری با نیروهای گریلا خبر داده است

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه از کشته‌ شدن ٢١ نظامی ارتش ترکیه در درگیری با نیروهای گریلا خبر داده است

 

در اطلاعیه به تدوام کارزار انقلابی شهید بدران و شهید نالین در دومین مرحله اشارده شد و آمده است:

"ساعت ۶:٣٠ روز ٢۵ مهر نیرهوای ما در عملیاتی را در تپه کوردینه حومه چَله علیه نظامیان ارتش ترکیه انجام دادند و در این عملیات ۵ ارتشی از پای درآمدند. ساعت ٩:٣٠ مقر نیروهای ارتش در تپه گره حومه چله هدف حملات راکتی نیروهای ما قرار گرفت. در این عملیات ١۵ راکت ب مقر مذکور اثابت کرد ولی از تعداد دقیق تلفات ارتش ترکیه خبری در دست نیست. ساعت ١٣:٣٠ همان روز هم نیروهای ارتش ترکیه در منطقه بارزان هدف عملیات گریلایی قرار گرفتند. تعداد تلفات ارتش ترکیه محرز نشده است.

 

ساعت ١۴:۴٠ روز سەشنبه (٢۵ مهر) در عملیات گریلایی در اطراف تپه ستونا حومه چَله، ٩ نظامی ترکیه از پای درآمدند و یک نظامی دیگر زخمی شد.

 

ساعت ١٠:٣٠ روز ٢٢ مهر نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید آزاد و شهید ژیندا در عرصه سرت و بدلیس ٨ ارتشی ترکیه را ایست بارزسی جاده سرت-شِروان از پای درآوردند و ٧ ارتشی هم زخمی شدند.

 

٢۴ مهر نیروهای ما رأس ساعت ١٨ عملیاتی گریلایی را در منطقه شهید مزگین علیه ارتش ترکیه صورت دادند. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های ارتش ترکیه خبری موثق در دست نیست.

 

هواپیماهای ارتش غاصب ترکیه روز ٢۴ مهر از ساعت ١۵:۴٠ عرصه چمچو حومه زاپ در مناطق دفاعی مدیا را بمباران کردند."