ه.پ.گ از تداوم عملیات خود در شرنخ و جولمرگ خبر داد

گریلاهای ه.پ.گ در مقابل عملیات ارتش ترک در شرنخ و جولمرگ عملیاتهای را انجام دادند که در این عملیات تعداد زیادی سرباز ترک کشته شدند.

گریلاهای ه.پ.گ در مقابل عملیات ارتش ترک در شرنخ و جولمرگ عملیاتهای را انجام دادند که در این عملیات تعداد زیادی سرباز ترک کشته شدند.

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق-ه.پ.گ جزئیات در مورد عملیات انجام شده توسط نیروهایش را پخش کرد.

 

در این بیانیه آمده است: در دومین مرحله از عملیات شهید بدران و شهید نالین نیروهای ما یکشنبه و دوشنبه (٧ و ٨ آبانماه) عملیاتی را در جولمرگ بر ضد نیروهای دشمن انجام دادند. ٨ آبان گریلاهای یژاستار در تپه‌ی کوردینه عملیاتی را انجام دادند که بر اثر آن ضربات سنگینی بر مواضع ارتش ترکیه وارد شد که تاکنون از تعداد کشته و زخمیهای ارتش ترک خبری بدست نیامده است.

 

در ادامه بیانیه ه.پ.گ آمده است: ساعت ۹ صبح ٨ آبانماه در منطقه گور عملیاتی بر ضد ارتش ترکیه صورت گرفته که سبب کشته شدن ۳ نظامی و زخمی شدن یک تن شده است. دیروز نیز حدود ساعت یک و نیم ظهر عملیاتی در منطقه چله انجام شده که سبب زخمی شدن ۵ سرباز و نابودی کامل دو مقر ارتش ترکیه گردید.

 

مابین ساعت ١٣ الی ١۴ روز یکشنبه (٧ آبان) گریلاهای ما با سلاح سنگین حملاتی را در تپه ی یکملی از توابع شرنخ انجام دادند که تا به حال از تعداد کشته و زخمیها اطلاعی بدست نیامده است.

 

ه.پ.گ در پایان اطلاعیه می‌افزاید: ٧ آبان ارتش ترکیه عملیاتی را در اطراف شرنخ آغاز کرده است. نیروهای ما طی عملیات موسوم به شهید نودم و شهید سردم عملیاتی را بر ضد آنها انجام دادند که سبب وارد آوردن ضربه سنگین به ارتش ترک شد اما اطلاع دقیقی از تعداد کشته و زخمیها در دست نیست. نظامیان ترکیه بدون آنکه موفقیتی را بدست آورند عقب نشینی کرده و به عملیات خود پایان دادند.