ه.پ.گ: از رفیق رزگار با احترام یاد می‌کنیم

​​​​​​​ه.پ.گ با صدور بیانیه‌ای ضمن ادای احترام به رزگار گوَر که در کوهستان جودی به شهادت رسیده بود مراتب همدردی خود را با خانواده وی و خلق میهن‌دوست کردستان اعلام کرده است

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در بیانیه‌ای اعلام کرده که رزگار گوَر روز ١ نوامبر / ١٠ آبانماه سال جاری در نبرد با غاصبگران کردستان در کوهستان جودی به کاروان شهدای راه آزادی ملحق شده است

 

در بیانیه آمده است:"مبارزه ما بر علیه جمهوری فاشیست و استعمارگر ترک وارد مرحله تازه‌ای شده است. خلقمان و جنبش‌ ما علیه حملات همه‌جانبه نژادپرستانه آ.ک.پ/م.ه.پ قاتل دوره تازه‌ای از مقاومت سراسری را آغاز کرده‌اند. این مرحله که از لحاظ تاریخی اهمیت ویژه‌ای دارد هزینه‌های بزرگی را در بر دارد. فرزندان قهرمان و فداکار خلق ما در راه آزادی تا آخرین قطره خون خود علیه ارتش فاشیست ترک می‌جنگند و با قهرمانی به شهادت می‌رسند.

 

بدون شک مبارزه آزادیخواهی با رشادت شهیدان قهرمان به امروز رسیده است. پ.ک.ک در سایه فداکاری و رنج بزرگ هزاران شهید قهرمان به این سطح از کرامت حزبی رسیده و حملات دشمن را فارغ از شدت آنها به شکست مواجه کرده است. گریلاهای کردستان با روحیه و نیرویی که از ایدئولوژی بزرگ پ.ک.ک و رهبر آپو کسب کرده‌اند هزینه‌ها را به جان می‌خرند و برای زندگی شرافتمندانه خلقمان به وظایف خود عمل می‌کنند. به همین دلیل تاریخ مبارزه پ.ک.ک در عین حال تاریخ قهرمانان خلقمان و فرزندان قهرمان وی است.

 

همیشه پیشاهنگ بود

رفیق رزگار یکی از رفقای قهرمان ماست که در عنفوان جوانی به صفوف مبارزه ملحق شد. از روزهای آغازین مبارزه تا روز شهادت در چهارچوب نیاز‌های انقلاب همیشه در صف مقدم جنگ شرکت نموده و با موفقیت عمل نموده است.از زاگرس تا آمد و تا بوتان در بسیاری از عرصه‌ها وظایف سازمانی را با موفقیت به انجام رساند و با اراده انقلابی خویش از رنج انقلاب صیانت به عمل آورد. فداکارای، صمیمیت، سادگی و جوانمردی از ویژگیهای شخصیتی وی بود که به تمام رفقا روحیه می‌بخشید و به نمونه رفقای انقلابی مبدل شد. قلبی سرشار از عشق به میهن و رفقا داشت و اینچنین شخصیتی انقلابی را در خود نهادینه کرده بود. در هر شرایطی با دشمن جنگیده و در صفوف مقدم جای گرفت.

 

مبارزه وی را به ثـمر می‌رسانیم

ما هیچ زمانی آرمانهای رفیق رزگار را فراموش نخواهیم کرد. از میراث وی صیانت می‌نماییم و مبارزه را به پیروزی می‌رسانیم. اینگونه رفیق را همیشه جاوید و زنده نگاه می‌داریم. به خانواده میهن دوست رفیق رزگار، خلقمان در گوَر و آحاد خلق کردستان تسلیت می‌گوییم."

 

مشخصات شهید به این شرح است:

   نام: مسلم فرتنه

   کد سازمانی: رزگار گوَر

   محل تولد: جولمرگ

   زمان و مکان شهادت: ١ نوامبر ٢٠١٨/ شرنخ