ه.پ.گ از چهار گریلای جولمرگ تجلیل به عمل آورد

چهار گریلای ه.پ.گ/یژاستار در درگیری‌های روزهای ٨ تا ١٢ ماه مه ٢٠١٧/ ١٨ الی ٢٢ اردی‌بهشت ١٣٩۶ به کاروان شهدای راه آزادی کردستان ملحق شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در بیانیه‌ای مشخصات چهار گریلای خود را که در عرصه چَله از توابع جولمرگ در برابر رژیم اشغالگر ترکیه به شهادت رسیده‌اند منتشر کرده و از مبارزات آن تجلیل نمود. یکی از گریلاهای شهید از اهالی دیواندره روژهلات کردستان است

 

این مرکز اعلام کرد که چهار گریلای ه.پ.گ/یژاستار در درگیری‌های روزهای ٨ تا ١٢ ماه مه ٢٠١٧/ ١٨ الی ٢٢ اردی‌بهشت ١٣٩۶ به کاروان شهدای راه آزادی کردستان ملحق شده‌اند.

 

در اطلاعیه آمده است:"روحیه مقاومت، عشق به میهن و آزادی و فداکاری در راه خلق در تاریخ ملت کردستان علیه نوکری، خیانت، استعمارگری و اشغالگری همیشه خود را به اثبات رسانده است. مبارزه آزادیخواهی ما مرحله تاریخی را به ثمر رساند که تمامی خلق کردستان را گرد هم آورده و از آن صیانت به عمل می‌آورند و اینچنین دستاوردهای بزرگی را متحقق کرده است.

 

با شعار رهبری آزاد و کردستان آزاد از رفقای شهیدی که با نثار جان خویش این مرحله تاریخی را فراهم کرده‌اند تجلیل می‌نماییم. از رفقا هاوین "سروه خانی، بروسک "احمد کوچر"، کوچر "هادی آتش" و شرزان " حسرت افشار" که در ١٨ تا ٢٢ حین بمباران رژیم غاصبگر ترکیه در عرصه چَله از توابع جولمرگ به شهادت رسیده‌اند با احترام یاد می‌کنیم. جنگ سال ٢٠١٧ مرحله‌ای بود که اشغالگران بدون وقفه به نیروهای ما حمله‌ور شدند و مقاومت‌های و قهرمانی‌هایی که در برابر یورش استعمارگران نشان داده شد به دنیا نشان داد که روحیه مقاومت چگونه است. مشخصات رفقای شهید به این شرح است؛

 

   نام و نام خانوادگی: سروه خانی

   کُد سازمانی: هاوین روژهلات

   محل تولد: دیواندره

   نام مادر –پدر: برفاو- نبی

   زمان و مکان شهادت: ١٨ اردی‌بهشت ١٣٩۶/ جولمرگ

 

   نام: احمد کوچر

   کد سازمانی: بروسک زردشت

   محل تولد: عفرین

   زمان و مکان شهادت:٢٢ اردی‌بهشت ١٣٩۶/ جولمرگ

 

 

   نام: هادی آتش

   کد سازمانی: کوچر کوچبَر

   محل تولد: آمد

   زمان و مکان شهادت: ٢٢ اردی‌بهشت ١٣٩۶/ جولمرگ

 

 

   نام: حسرت افشار

   کد سازمانی: شرزان زاگرس

   محل تولد: شرنخ

   زمان و مکان شهادت: ٢٢ اردی‌بهشت ١٣٩۶/ جولمرگ

 

 

آنان برای آرمان و حسرت خلقی که تشنه آزادی است و برای پاسداری از زندگی باشرافت ملت خود علیه دولت نژادپرست ترکیه جنگیدند و به کاروان شهیدان ملحق شدند.

 

قبل از همه به خانواده این رفقا و سپس به تمام خلق میهن‌دوست کردستان مراتب تسلیت خود را اعلام می‌داریم. با یاد از چهار رفیق شهیدمان، پیمان وفاداری با تمام شهیدان خود را برای تحقق پیروزی با تداوم مبارزه‌ای بدون وقفه تجدید می‌کنیم."