ه.پ.گ از کشته و زخمی شدن هفت ارتشی ترکیه در گوَر خبر داد

​​​​​​​گریلاهای ه.پ.گ/یژاستار در عملیاتی مواضع نیروهای رژیم غاصب ترک را در ارتفاعات علیشر واقع در منطقه گوَر از توابع استان جولمرگ هدف قرار داده‌اند. در این حمله هفت نظامی دشمن کشته و زخمی شدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آنان در عملیاتی، نظامیان رژیم غاصب ترک را در گوَر هدف قرار داده‌اند.

 

طبق این گزارش نیروهای گریلا روز پنج‌شنبه ٢٩ نوامبر/ ٨ آذر به سربازان ارتش ترک مستقر در تپه علیشر حمله‌ کرده‌اند. حمله گریلایی به کشته شدن پنج نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر انجامیده است. ارتش ترکیه پس از این عملیات موفقیت‌آمیز گریلایی منطقه را هدف حملات راکتی قرار داده است. از سوی دیگر ساعت ١٨ همین روز جت‌های جنگنده رژیم غاصب ترک منطقه کنیانش را بمباران کرده‌اند. ه.پ.گ تأکید کرده است بمباران‌ها هیچگونه زیانی به نیروهای آنان وارد نکرده است.

 

از سوی دیگر در همین روز جنگنده‌های ارتش ترک رأس ساعت ٩:٣٠ منطقه شهید عادل، رأس ساعت ١۴ حوالی روستای گرسی در منطقه گاره و رأس ساعت ٢٠ هم تپه جولمرگ در منطقه متینا را بمباران کرده‌اند.

 

ه.پ.گ در پایان از شهادت یک گریلا در حمله هوایی به منطقه زاپ خبر داده و تصریح کرده است که حملات دیگر هیچگونه آسیبی به نیروهای گریلا وارد نکرده‌اند. ه.پ.گ می‌افزاید که مشخصات گریلای شهید را در اطلاعیه‌ای جداگانه با افکار عمومی در میان می‌گذارد.