ه.پ.گ:در استان آمد سه نظامی رژیم ترکیه و چهار کنترا گریلا کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی خبر از کشته شدن سه نظامی رژیم غاصب ترکیه و چهار کنترا گریلا داد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی خبر از کشته شدن سه نظامی رژیم غاصب ترکیه و چهار کنترا گریلا داد.

 

بیانیه کتبی ه.پ.گ بدین گونه می باشد:" روز (٣ آوریل/ ١۴ فروردین) سال جاری ساعت ١۶:٣٠ در شهرستان پاسور استان آمد گریلاهای ما خودروی زرهی کنتراگریلای رژیم ترکیه را در کمینی موثر منهدم کردند. در این عملیات بطور مشخص چهار کنتراگریلا به هلاکت رسیده و سه تن دیگر زخمی شدند. ارتش ترکیه بعد از این عملیات در منطقه اقدام به عملیات گسترده نظامی کرد، گریلاهای ما در برابر ستونی از نظامیان ترکیه با انجام عملیات تله انفجاری یک نظامی را کشته و شمار زیادی را زخمی کردند.

 

همچنین روز (۶ آوریل/ ١٧ فروردین) سال جاری ساعت ١٢:٣٠به وقت محلی در منطقه مزکور مابین گریلاهای ما و نظامیان ترکیه درگیری روی داده است. در این درگیری‌ها  دو نظامی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

 

ارتش غاصب ترکیه که از راه زمینی توان مبارزه با گریلاهای ما را نداشت، در ساعت ١۴:٣٠ همان روز به وسیله جنگنده‌های هوایی و هلی‌کوپتر منطقه را بشدت بمباران کرد. در این بمباران‌ها دو تن از رفقای ما به شهادت رسیدند.

 

اسامی شهدا بدین گونه می باشد:

تونجای سین‌اوغلو با کد "رشید آگری"

عمر کایا با کد "شَروان آزادی"