ه.پ.گ: در سیدکان ۲۳ نظامی از جمله یک فرمانده ارتش ترکیه کشته شدند

​​​​​​​گریلاهای ه.پ.گ در منطقه‌ی سیدکان جنوب کردستان در چندین عملیات هم زمان به سربازان ترکیه حمله کردند، در نتیجه‌ی این عملیات ۲۳ سرباز ترک کشته شدند که یکی از آنها فرمانده می‌باشد

مرکز اطلاع رسانی ه.پ.گ در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهایشان روز ۱۶ مارس علیه نیروهای اشغالگر ترکیه چندین عملیات هم زمان انجام دادند.

 

ه.پ.گ اعلام کرد، " ساعت ۶:۳۰ روز شنبه (١۶ مارس/٢۵ اسفند) گریلاها در باشور کردستان، در تپه ی کفورتی و علی دریژ للیکان در منطقه سیدکان عملیاتی هم زمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه انجام دادند.

گریلا تی‌وی ویدیوی این سلسله عملیات را پخش کرد.

 

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در مورد این عملیاتها بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت:

"نیروهایمان از چهار طرف در تپه‌ی کفورتی ضربات سختی به دشمن وارد کردند.

 

گریلاهایمان که به شیوه‌ای فدایی خود را به سنگرهای دشمن رساندند، ۱۰ سنگر را به کلی تصرف کرده و نابود کردند. در این عملیات یک فرمانده و ۲۲ سرباز ارتش اشغالگر ترکیه کشته شدند و ۱۰ سرباز دیگر هم مجروح گشتند.

 

گریلاهایمان همچنین سنگرها و مخفیگاههای دشمن را در لیلیکان و علی‌دریژ هدف قرار دادند، چندین سنگر نابود شد اما به دلیل دشوار بودن جنگ تعداد کشته‌های دشمن مشخص نشد.

 

پس از درگیریها ارتش اشغالگر ترکیه با هلی‌کوپتر و هواپیماهای جنگنده تپه‌ی کفورتی، رود لولان، رود خواکورک، دره‌ی فاخیر و للیکان را بمباران کرد و کشته‌های خود را با هلی کوپتر به شمزینان منتقل کردند.

 

در این عملیات ۵ گریلای قهرمان شهید شدند که بعدا مشخصات آنها منتشر خواهد شد.

 

رسانه‌های ترکیه اخبار را به صورت معکوس منتشر می‌کنند

رسانه‌های جنگ ویژه‌ی ترکیه حقایق را معکوس می‌کنند و می‌گویند در هنگام عملیات آنها جنگ رخ داده است. از طرف دیگر هم می‌گوید تعداد کشته‌هایمان کم هستند و تلاش می‌کنند تعداد کشته‌های گریلا را زیاد نشان دهد.

 

این عملیات به گونه‌ای است که گریلاهایمان هم زمان در چندین مکان سنگر و مقر ارتش اشغالگر ترکیه را هدف قرار دادند. خلق ما باید مواظب اخبار نادرست رسانه‌های ترکیه باشند.

 

در عملیات آگری یک سرباز ترکیه کشته شدند

در چهارچوب عملیات انقلابی که در استان سرحد ادامه دارد، ساعت ۲۱:۰۰ روز ۱۶ مارس در منطقه‌ی بازید آگری یک سرباز ارتش ترکیه کشته شد."