ه.پ.گ: در لِلیکان ٧ موضع ترکیه منهدم گردیدند و ٣۴ ارتشی از پای درآمدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در رابطه با عملیات نیروهای خود علیه ارتش غاصب ترک در جنوب کردستان گزارشی منتشر کرده است. در این گزارش از به هلاکت رسیدن ٣۴ ارتشی و انهدام کامل هفت موضع ترکیه سخن به میان آمده است. ه.پ.گ از کشته شدن پنج ارتشی در جولمر ...

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در رابطه با عملیات نیروهای خود علیه ارتش غاصب ترک در جنوب کردستان گزارشی منتشر کرده است. در این گزارش از به هلاکت رسیدن ٣۴ ارتشی و انهدام کامل هفت موضع ترکیه سخن به میان آمده است. ه.پ.گ از کشته شدن پنج ارتشی در جولمرگ و جزیره و زخمی‌شدن سه ارتشی دیگر خبر می‌دهد.

 

در گزارش ه.پ.گ آمده است که گریلاهای آنان فاز نوینی از عملیات انقلابی با نام "کارزار انقلابی شهید آگری و شهید پیروز"  در جنوب کردستان علیه ژریم غاصب ترکیه آغاز کرده‌اند.

 

در گزارش آمده است:

در لِلیکان هفت موضع ترکیه منهدم شدند،٣۴ نظامی از پای درآمدند

"نیروهای ما علیه تداوم حملات دولت غاصب ترک به جنوب کردستان، کارزار انقلابی شهید آگری و ‌شهید پیروز را آغاز نمودند و متجاوزان را در بسیاری از مناطق اشغالی از جمله للیکان هدف قرار دادند. جزئیات بیشتر عملیات به این شرح است:

ساعت ١٢ روز ٢٧ آوریل/ ٧ اردیبهشت ١٣٩٧ نیروهای ما عملیاتی وسیعی را در تپه لِلیکان از هشت محور آغاز کردند و از دو محور وارد تپه شدند. گریلاهای ما تپه را به کنترل درآوردند و سنگرها و مواضع دشمن را به تمامی منهدم کردند. در مجموع هفت موضع امحا شد و ٣۴ نظامی دشمن کشته شدند. دشمن پس از این عملیات انقلابی منطقه را آماج بمباران و توپباران قرار داده است.

 

در چَله دو سنگر منهدم شدند

در همان روز نیروهای ما ساعت ۶:٣٠ در تپه خره‌گُل منطقه چَله حومه جولمرگ علیه مواضع دشمن عملیاتی را به انجام رساندند و در آن دو سنگر دشمن را منهدم کردند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌‌های دشمن محرز نیست.

 

سه ارتشی در گَوَر کشته شدند

ساعت ٩:٢٠ همان روز نیروهای ما در تپه علی‌شر علیه ارتش ترکیه عملیاتی را صورت دادند. در این عملیات موفق به مواضع دشمن حمله شد و علاوه بر امحای یک دوشکا آ-۴، دو موضع منهدم شدند و ٣ ارتشی از پای درآمدند.

 

عملیات ٢۶ آوریل

ساعت ١١:۴۵ روز ٢۶ آوریل/ ۶ اردیبهشت نیروهای یژاستار در عملیات علیه تپه لِلیکان یک ارتشی ترکیه را کشته و سه تن را زخمی کردند. دشمن پس از حمله نیروهای گریلا منطقه را آماج حملات خمپاره‌ای قرار داد.

 

ساعت ١٣ همین روز نیروهای ما در تپه سور منطقه چَله عملیاتی را به انجام رساندند. از تعداد تلفات دشمن در این عملیات خبر موثقی در دست نیست.

 

عملیات تک‌تیراندازی در جزیره

نیروهای ما ساعت ٢١:۴٠ روز ٢٧ آوریل در چهارچوب کارزار انقلابی شهید دلال و شهدای بستا علیه یگانی از ارتش ترکیه مستقر در تپه جزیره منطقه جزیره-شرنخ عملیات سو‌ءقصد را به انجام رساندند و یک ارتشی را کشتند."