ه.پ.گ مشخصات دو گریلای شهید را منتشر کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو گریلای خود در درگیری‌های ١٧ و ١٨ مارس ٢٠١٨/ ٢۶و ٢٧ اسفند ٩۶ خبر داده است

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو گریلای خود در درگیری‌های ١٧ و ١٨ مارس ٢٠١٨/ ٢۶و ٢٧ اسفند ٩۶ خبر داده است.

 

در بیانیه ه.پ.گ آمده است:"ارتش اشغالگر جمهوری ترکیه غروب ١٧ مارس عملیات نظامی وسیعی را در ارتفاعات بزنا واقع در کوهستان گابار شرنخ اغاز کرد. ساعت ٨:٢٠ روز ١٨ مارس نیروهای ما علیه نظامیان ترک عملیاتی را به انجام رساندند و دو ارتشی ترکیه را کشتند. ساعت ٩:۴۵ همان روز در همان عرصه درگیری سنگینی مابین نیروهای ما و اشغالگران درگرفت، یک ارتشی دشمن از پای درآمدند و تعدادی زخمی شدند. رفقای ما بنفش و برچم در این درگیری قهرمانانه جنگیدند و به کاروان شهدای راه آزادی ملحق شدند. روز ١٨ ارتش ترکیه از منطقه خارج شد و روز ١٩ مارس منطقه را آماج بمباران جنگنده‌ها قرار داد."

 

مشخصات دو گریلای شهید به این شرح است:

   نام: ساکینه آکداغ

   کد سازمانی: بنفش جنگ

   محل تولد: الیح

   زمان و مکان شهادت: ١٨ مارس ٢٠١٨/ شرنخ

 

   نام: برچم حاجی

   کد سازمانی: برچم دیرک

   محل تولد: دیرک

   زمان و مکان شهادت: ١٨ مارس ٢٠١٨/ شرنخ

 

 

ه.پ.گ در ادامه از مبارزات انقلابی این دو شهید راه آزادی کردستان تجلیل به عمل آورده است و ضمن ابراز همدردی با خانواده آنان و خلق میهن‌دوست با آرمانهای آنان که همانا آزادی رهبر خلق کُرد-عبدالله اوجالان و آزادی کردستان می‌باشد، تجدید پیمان کرده است.