ه.پ.گ مواضع ارتش ترکیه در چله را هدف قرار داد

​​​​​​​گریلاهای ه.پ.گ/ یژاستار به مواضع ارتش ترکیه در منطقه چله از توابع جولمرگ حمله کردند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق طی گزارشی از تداوم نبرد نیروهای گریلا با اشغالگران کردستان و حملات هوایی ارتش غاصب ترک خبر داده است

 

در این گزارش آمده است:"ساعت ١١ روز ٢٧ نوامبر/ ۶ آذر نیروهای ما در منطقه چله از توابع جولمرگ مواضع دشمن را در تپه شونده هدف قرار دادند. تعداد کشته وزخمی‌های دشمن در این ضربه سهمگین گریلایی در دست نیست. ارتش ترک پس از حملات توپخانه‌ای اجساد کشته و زخمی‌های خود را از منطقه خارج کرد.

 

ساعت ١٣:٣٠ روز چهارشنبه (٢٨ نوامبر/ ٧ آذر) نیروهای ما نظامیان دشمن مستقر در تپه شهید جولمرگ در منطقه چله را هدف قرار دادند. مواضع دشمن در این حمله بشدت آسیب دید، تعداد تلفات دشمن در این عملیات هم محرز نشده است. دشمن پس از این عملیات منطقه را آماج حملات توپخانه‌ای قرار داد.

 

حملات هوایی رژیم غاصب ترک ادامه دارند

از ساعت ١۵:۵٠ تا ١۶:٣٠ روز چهارشنبه (٢٨ نوامبر) جت‌های ارتش غاصب ترکیه دامنه‌های کوهستان شکیف واقع در منطقه خاکورک و عرصه شهید کندال در منطقه قلابان حومه شرنخ را بمباران کردند.

 

ساعت ٨:٣٠ امروز (پنج‌شنبه ٢٩ نوامبر/ ٨ آذر) حوالی رودخانه خاکورک در مناطق دفاعی مدیا توسط جنگنده‌های ترکیه بمباران شد. در هیچکدام از این حملات به نیروهای گریلا آسیبی وارد نشده است.

 

شهادت سه گریلای زن در زاپ

هواپیماهای جنگنده رژیم غاصب ترک ساعت ٩:٣٠ روز ٢٧ نوامبر عرصه ساجا در منطقه زاپ را هدف بمباران قرار دادند. در این حملات سه تن از رفقا به نام‌های آرین، آوستا و زیلان به شهادت رسیدند.

 

ه.پ.گ با تجلیل از سه گریلای زن که در حملات هوایی ارتش غاصب ترکیه به شهادت رسیده‌اند مراتب تسلیت خود را به خانواده و خلق میهن‌دوست اعلام کرده و بر پایبندی به آرما‌ن‌های آزادیخواهانه شهدا تأکید کرده است.

 

مشخصات سه گریلای شهید به این شرح است:

   نام: هولیا اُزدمیر

   کد سازمانی: آرین جولمرگ

   محل تولد: وان

   زمان و مکان شهادت: ٢٧ نوامبر ٢٠١٨/ زاپ

 

   نام: الیفه ملانحسان

   کد سازمانی: آوستا قهرمان

   محل تولد: عفرین

   زمان و مکان شهادت: ٢٧ نوامبر ٢٠١٨/ زاپ

 

   نام: نورشین بوتوشابا

   کد سازمانی: زیلان دوران

   محل تولد: آمد

   زمان و مکان شهادت: ٢٧ نوامبر ٢٠١٨/ زاپ