ه.پ.گ: ١٣ نظامی رژیم اشغالگر ترکیه در جولمرگ کشته شدند

گریلاهای یژاستار در جولمرگ ضربه‌ای سهمگین را بر ارتش اشغالگر ترک وارد کرده و بنابر بیانیه‌ی مرکز خبررسانی ه.پ.گ ١٣ ارتشی ترک را کُشتند

   مرکز خبررسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کردستان- ه.پ.گ بیم با صدور بیانیه‌ای از تداوم حملات گریلا علیه اشغالگران کردستان سخن به میان آورده و می‌گوید که در شبیخون گریلاهای یژاستار در جولمرگ ١٣ نظامی رژیم غاصب ترکیه کشته شده‌اند.

مشروح بیانیه از این قرار است؛

خودرو زرهی از نوع کرپی منهدم شد: ١٣ نظامی کشته شدند
"ساعت ٢٠:٣٠ روز ٢١ ژوئیه/ ٣٠ تیر گریلاهای یژاستار در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا کاروان خودروهای زرهی ارتش اشغالگر جمهوری ترکیه در منطقه چله از توابع جولمرگ که در حال حرکت به سوی منطقه شیفا سترک و کانی اوره بود را هدف حمله قرار دادند. تمام خودروهای این کاروان هدف حمله قرار گرفتند و یک دستگاه خودرو از نوع کرپی به تمامی منهدم شد. در این عملیات موفقیت‌آمیز ١٣ ارتشی دشمن کشته شدند. ارتش ترک پس از این حمله با بکارگیری پهپاد تجسسی کشته و زخمی‌های خود و همچنین بقایای خودرو منهدم شده را از منطقه خارج کرد. یگان ما در سلامتی کامل به محل انجام وظایف انقلابی خویش مراجعه نمود.

 حملات هوایی
   هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر جمهوری ترکیه به حملات هوایی علیه مناطق دفاعی مدیا ادامه می‌دهند. در این چهارچوب؛

   ساعت ٢:٣٠ روز ١٩ ژوئیه تپه‌ی جولمرگ در متینا و ساعت ٢١:٣٠ روز ٢٠ ژوئیه منطقه گلکا در متینا را بمباران کردند.

   ساعت ١۵ روز گذشته (دوشنبه ٢٢ ژوئیه) تپه‌ی جهنم در منطقه زاپ، از ساعت ١٧ منطقه عادل‌بگ در آواشین، از ساعت ١٨ و ١٩ منطقه شهید بریتان و خنیره در منطقه خاکورک را بمباران کردند.

    در تمام حملات هوایی یاد شده هیچگونه آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."