ه.پ.گ: ١٧ ارتشی ترکیه در جولمرگ و الیح کشته شدند

ه.پ.گ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در نبرده‌های گریلایی در جولمرگ و الیح ١٧ نظامی رژیم غاصب ترکیه از پای درآمده‌اند. در اطلاعیه مشخصات یک گریلای جانباخته هم اعلام شده است

ه.پ.گ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در نبرده‌های گریلایی در جولمرگ و الیح ١٧ نظامی رژیم غاصب ترکیه از پای درآمده‌اند. در اطلاعیه مشخصات یک گریلای جانباخته هم اعلام شده است

 

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان در اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات نیروهای گریلا در جولمرگ و الیح علیه ارتش غاصب ترکیه خبر داده و می‌گوید که ١٧ ارتشی از سوی نیروهای آنان کشته شده‌اند

 

در گزارش ه.پ.گ آمده که ساعت ١٧:٣٠ سه‌شنبه (۴ سپتامبر/ ١٣ شهریور) نیروهای گریلا در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری دو ارتشی ترکیه را در تپه علیشر هدف قرار داده و به هلاکت رسانده‌اند.

 

از سوی دیگر ساعت ٨:٣٠ بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) نیروهای گریلا طی عملیاتی انهدامی یک خودرو زرهی از نوع کبرا را در فاصله مابین دره دشتانه و تپه شوندره واقع در بخش چَله از توابع جولمرگ منهدم کرده و شش سرنشین آن را از پای درآورده‌اند.

 

ه.پ.گ سپس از عملیات دیگری در ساعت ٣:٣٠ روز ٣١ آگوست/ ٩ شهریور علیه یگان ویژه ارتش غاصب ترکیه در الیح سخن به میان آورده و می‌گوید که کشته شدن ٩ ارتشی ترکیه در این عملیات محرز شده است. یک گریلا به نام آرگش پس از آنکه طی نبردی قهرمانانه بشدت زخمی شد برای اینکه به اسارت دشمن درنیاید با انفجار نارنجک خود را به شهادت رسانده است.

 

مشخصات گریلای شهید به این شرح است:

    نام: مزباح یاووز

    کد سازمانی: آرگش آمَد

    محل تولد: آمَد

    زمان و مکان شهادت: ٣١ آگوست ٢٠١٨ / باتمان

 

حمله هوایی به جنوب کردستان

ه.پ.گ در پایان گزارش افزوده است که هواپیماهای رژیم اشغالگر ترکیه از ساعت ١۵ تا ١٧ عرصه‌های چمچو و تپه جهنم در زاپ، دره آشوت و اطراف رود لولان در خاکورک، قسروک در هفتانین و بتِلان و اطراف آن در قندیل را بمباران کرده‌اند. بمباران‌ها به آتش‌سوزی این مناطق انجامید.

 

ه.پ.گ خاطرنشان کرده است که حملات هوایی رژیم ترکیه هیچ آسیبی به گریلاهای آنان نرسانده، تمام ادعاهای رسانه‌های ترک کذب محض بوده و با هدف فریب افکار عمومی صورت می‌گیرد.