ه.پ.گ: پانزده ارتشی ترکیه و یک کنترا گریلا کشته شدند

در حملات گریلاهای ه.پ.گ به اشغالگران در جنوب کردستان و عرصه‌های آمَد، جولمرگ، شرنخ و سرت در شمال کردستان، ١۵ ارتشی و یک کنترا به هلاکت رسیده‌اند

در حملات گریلاهای ه.پ.گ به اشغالگران در جنوب کردستان و عرصه‌های آمَد، جولمرگ، شرنخ و سرت در شمال کردستان، ١۵ ارتشی و یک کنترا به هلاکت رسیده‌اند

 

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در بیانیه امروز خود از تداوم عملیات گریلایی علیه اشغالگران خبر داده است. این گزارش شامل حملات روزهای ٢٩ مه تا ٣ ژوئن است.

 

گریلاهای ه.پ.گ در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری روز سوم ژوئن یک ارتشی را در اطراف پایگاه بِزله منطقه شمذینان استان جولمرگ از پای درآورده‌اند و در عملیاتی دیگر علیه همین پایگاه ضربه‌ای سهمگین را بر دشمن وارد کردند. از تعداد دقیق کشته وزخمی‌های ارتش ترکیه در دومین عملیات خبری در دست نیست.

 

در حمله نیروهای یژاستار علیه یگان ارتش ترکیه در گردنه چته منطقه بزله چهار ارتشی به هلاکت رسیدند و سه تن دیگر زخمی شدند.

 

ساعت ١٧:٣٠ همین روز در عملیات دیگری علیه تپه کوردینه منطقه چَله حومه جولمرگ سه ارتشی کشته شدند. تعداد زخمی‌های ترکیه محرز نشده است.

 

سه نظامی ترکیه در برادوست از پای درآمدند

نیروهای گریلا ساعت ٨:٣٠ سوم ژوئن سه ارتشی ترکیه را در کوه عبدالکوفی منطقه برادوست جنوب کردستان کشتند. سه موضع دشمن هم به تمامی منهدم شده‌اند.

 

از سوی دیگر گریلاهای ه.پ.گ در منطقه دهه حومه سرت علیه پایگاه شوخا دو عملیات را ترتیب داده‌اند. تک‌تیراندازان ه.پ.گ در یکی از عملیات‌ها یکی از نظامیان ترکیه را به هلاکت رساندند و در عملیات دیگر هم تأسیسات مخابراتی متعلق به ارتش ترکیه در روستای اسکه حومه اروح از سوی نیروهای ه.پ.گ منهدم گردید.

 

شش ارتشی و یک کنترا در شرنخ و آمد کشته شدند

دوم ژوئن یک ارتشی در عرصه دره خچکه منطقه قلابان حومه شرنخ از پای درآمد.

 

ساعت ١٩:٣٠ روز ٣٠ مه در عملیات گریلایی علیه ارتش ترکیه در عرصه آپ موسا منطقه لیجه یک کنتراگریلا و دو ارتشی ترک به کام مرگ روانه شدند.

 

ساعت ٩:٣٠ روز ٣١ مه یکی از یگان‌های نظامی دشمن در جاده مواصلاتی مناطق لیجه و هینه هدف قرار گرفت و سه ارتشی کشته شدند و یک ارتشی دیگر زخمی گردید.