خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

ه.پ.گ: چهار ارتشی ترک در چَله کشته شدند

​​​​​​​ه.پ.گ از كشته شدن چهار نظامی رژیم غاصب ترک در درگیری‌های ١٣ نوامبر/ ٢٢ آبان در منطقه چَله حومه جولمرت خبر داده است

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم درگیری با غاصبگران در شمال و جنوب کردستان سخن به میان آورده و می‌گوید که چهار ارتشی در چله به هلاکت رسیده‌اند.

 

طبق گزارش نیروهای گریلا ساعت ١۴:٣٠ سه‌شنبه (١٣ نوامبر/ ٢٢ آبان) نظامیان دشمن را در تپه‌ کوردینه و تپه پاتریوت منطقه چله از توابع جولمرگ هدف قرار داده و در نتیجه یک بیل مکانیکی دشمن  و یک خودرو زرهی منهدم شده‌اند. در این حمله کشته شدن چهار ارتشی ترک محرز شده است.

 

ه.پ.گ خاطرنشان کرده که رسانه‌های وابسته به رژیم در تلاش تحریف این عملیات بوده و به دروغ آنرا علیه کارگران غیرنظامی قلمداد کرده‌اند. به گفته ه.پ.گ منطقه درگیری یک عرصه نظامی است و فعالیت در این منطقه با هدف اشغالگری صورت می‌گیرد.

 

ه.پ.گ افزوده است"تمام کسانی که به چنین کارهایی مشغولند به عنوان نظامیان ارتش غاصب ترک و یا همکار آنان به حساب می‌آیند. خلق ما فریب اخبار کذب رسانه‌های رژیم را نخورند."

 

حملات هوایی به جنوب کردستان

ه.پ.گ سپس به تداوم حملات هوایی رژیم ترک به جنوب کردستان پرداخته و می‌گوید: جنگنده‌های ارتش ترک از ساعت ٩:٣٠ تا ١١ روز دوشنبه (١٢ نوامبر/ ٢١ آبانماه) عرصه‌های کشان و شهید کندال در منطقه آواشین در مناطق دفاعی مدیا را بمباران کردند.

 

همچنین ساعت ١١:٣٠ سه‌شنبه (١٣ نوامبر/ ٢٢ آبانماه منطقه دره شوه در آواشین، ساعط ١٣:٣٠ دره آواشین و ساعت ١۶:٢٠ همین روز هم عرصه ستونا از سوی هواپیماهای ارتش ترک بمباران گردیدند."