هجدهمین نشست ک.ن.ک در هلند برگزار خواهد شد

​​​​​​​هجدهمین نشست عمومی کنگره‌ی ملی کردستان ک.ن.ک با هدف نیرومند کردن "گفتگو و آشتی داخلی در کردستان" در هلند برگزار خواهد شد

کنگره‌ی ملی کردستان-ک.ن.ک اعلام کرد در روزهای ۲۶ و۲۷ و ۲٨ اکتبر / ۴ ، ۵ و ۶ آبانماه سال جاری در هلند هجدهمین نشست عمومی خود را با هدف گفتگو در مورد شرایط کلی کردستان و وضعیت کردستانیان خارج از وطن برگزار خواهد شد.

 

ک.ن.ک به این مسئله اشاره کرد که گردهمایی امسال با شعار "هجدهمین نشست عمومی ک.ن.ک با هدف نیرومند کردن گفتگو و صلح داخلی " مانند شورای ملی" برگزار خواهد شد.

 

در بیانیه ی ک.ن.ک آمده است: برای این گردهمایی سه روزه،ا عضای ک.ن.ک از سراسر کردستان و خارج از کردستان، همچنین تعدادی قابل توجه از شخصیتهای سیاسی، روشنفکران و مسئولین احزاب دعوت شده‌اند. این گردهمایی روز ۲۶ اکتبر/ ۴ آبان آغاز به کار خواهد کرد.

 

ک.ن.ک همچنین اعلام کرد: این گردهمایی سه روزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اعضای ک.ن.ک و حاضران در گردهمایی در مورد مسئله‌ی ملی ما و راه حل مسئله‌ی کردستان، گفتگو و تبادل نظر خواهند کرد. لازم است خلق کُرد و افکار عمومی را در جریان گفتگوها قرار دهیم. به همین دلیل آن دسته از روزنامه‌نگاران و رسانه‌هایی که خواستار خبررسانی گردهمایی هستند با مرکز ک.ن.ک تماس حاصل کنند.