هریم محمود شهروند کلاری به اعتصاب غذای نامحدود پیوست

​​​​​​​در محکومیت حصر رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان یکی از ساکنان شهر کلار منطقه گرمیان به اعتصاب نامحدود ملحق شد

جرقه مرحله نوین مقاومت که از سوی لیلا گوون رییس مشترک ک.ج.د و پارلمانتار جولمرگ ه.د.پ با اعتصاب غذا آغاز شده بود به چهار بخش کردستان  و خارج از میهن گسترش یافته است. در بخش کلار منطقه گرمیان یک مهندس معماری به نام هریم محمود برای پایان دادن به حصر عبدالله اوجالان دست به اعتصاب غذای نامحدود زد.

 

تا حصر نشکند اعتصاب ادامه دارد

هریم محمود از طیف‌های مختلف جامعه کردستان خواست تا به همبستگی با اعتصابگران بپیوندند. وی در گفت‌وگو با روژنیوز اظهار کرد:"هدف از اعتصاب غذا حمایت از اعتصابگران و پایان دادن به حصر رهبر خلق‌ها رهبر آپوست. رفیق لیلا گووَن از ١٠٩ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است. ناصر یاغز در ٩۶مین روز مقاومت بسر می‌برد. هدف من این است که اراده جامعه آزادیخواه و میهن‌دوست را تقویت کنم. از این رو دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌ام. تا حصر پایان داده نشود به مقاومت خود ادامه خواهم داد."

 

حصر بر اوجالان حصر اراده خلق کرد و خلق‌های منطقه است

هریم آزادیخواهان را فراخوانده و گفت:"برای نیرو بخشیدن به جنبش آزادیخواهی خلق کرد، لازم است همه به حمایت از اعتصابگران برخیزیم. از همین رو لازم است که به حکومت‌های منطقه فشار آورده شود تا به حصر پایان دهند. زیرا انزوای اوجالان انزوای اراده خلق کرد و دیگر خلق‌های منطقه است."