هشت ارتشی ترکیه در شمال کردستان از پای درآمدند

نیروهای گریلا در عملیاتی جداگانه هشت ارتشی دیگر رژیم غاصب ترکیه را در گوَر حومه جولمرگ و لیجه از توابع آمَد به هلاکت رسانده‌اند.

نیروهای گریلا در عملیاتی جداگانه هشت ارتشی دیگر رژیم غاصب ترکیه را در گوَر حومه جولمرگ و لیجه از توابع آمَد به هلاکت رسانده‌اند.

 

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در گزارشی از تداوم عملیات گریلایی علیه اشغالگران در جولمرگ و آمَد خبر داده است.

 

در گزارش ه.پ.گ آمده است:
"نیروهای ما ساعت ٧ روز گذشته (۶ مرداد/٢٨ ژوئیه) مواضع دشمن در تپه شهید غفور واقع در بخش گوَر جولمرگ را هدف قرار دادند. از تعداد تلفات ارتش ترک در این عملیات خبری موثق در دست نیست."

 

ه.پ.گ در ادامه از شهادت سه گریلای خود طی درگیری‌های روز ٢ مرداد خبر داده و می‌گوید:"ساعت ١١:۵٠ روز ٢۴ ژوئیه/٢ مرداد در شهرک عمریه از توابع نصیبین مابین نیروهای ما و نظامیان دشمن درگیری روی داده است. در این نبرد سه تن از رفقا به شهادت رسیده‌اند که مشخصات آنان در گزارش‌های آتی اعلام می‌شود."

 

ه.پ.گ همچنین از یک عملیات گریلایی در اطراف شهرک کماه حومه ارزنجان در ٢١ ژوئیه/٣٠ تیرماه سخن به میان آورده و می‌گوید که تعداد تلفات دشمن محرز نیست.

 

بنابر این گزارش نیروهای گریلای کردستان در همین روز علیه ایست بازرسی ارتش ترکیه در حوالی لیجه استان آمَد عملیاتی را صورت داده و هشت ارتشی ترکیه را کشته‌‌اند. ه.پ.گ از زخمی شدن یک گریلا به نام آرام سخن به میان آورده که برای آنکه به اسارت دشمن درنیاید با انفجار نارنجک خود را به ‌شهادت رسانده است.

 

در پایان آمده است که پایگاههای ارتش ترکیه روز ٢۵ ژوئیه بخش شیخ جومای حومه بدلیس را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و جنگل‌های این منطقه را به آتش کشیده‌اند. هواپیماهای جنگنده رژیم ترکیه هم در ٢٧ ژوئیه در دو نوبت (ساعت ١۴:٣٠ و  ساعت ١۵) تپه شهید نودا در قندیل را هدف حمله قرار داده‌اند. نیروهای گریلا در حملات هوایی مذکور متحمل هیچگونه زیانی نشده‌اند.