هشت ارتشی ترکیه در منطقه چارچلا از پای در آمدند

مرکز اطلاع رسانی نیروی مدافع خلق طی بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای گریلا در منطقه چارچلای گور نظامیان ترکیه را هدف گرفتند که طی آن هشت نظامی ترکیه از پای در آمدند

مرکز اطلاع رسانی نیروی مدافع خلق طی بیانیەای اعلام کرد، نیروهای گریلا در منطقە چارچلای گور نظامیان ترکیە را هدف گرفتند کە طی آن هشت نظامی ترکیە از پای در آمدند.

 

ه.پ.گ در گزارش خود آوردە است، صبح روز چهارشنبە پنجم سپتامبر نیروهایش در منطقە برادوست از توابع سیدکان اقلیم کردستان علیە ارتش متجاوز ترکیە در تپە لیلکان عملیاتی گریلایی انجام دادند. در این عملیات خسارات فراوانی بە سنگرهای دشمن وارد آمد اما در خصوص کشتە و مجروحان دشمن خبری در دست نیست. ه.پ.گ می گوید ارتش ترکیە پس از این عملیات منطقە را توپباران کرد.

 

گزارش نیروی مدافع خلق می افزاید، غروب روز سە شنبە چهارم سپتامبر، ارتش متجاوز ترکیە ضمن بمباران تپە چارچلا واقع در منطقە گور جولمرگ نیروهای خود را با هلی کوپترهای نظامی در منطقە پیادە آورد.

 

ه.پ.گ می گوید، گریلاها در چارچوب عملیات انقلابی، صبح روز چهارشنبە پنجم سپتامبر عملیاتی غافلگیرانە علیە نظامیان ارتش ترکیە انجام دادند کە در جریان ان بە طور مشخص هشت ارتشی کشتە و شمار زیادی از نظامیان دشمن زخمی شدند. ارتش پس از این عملیات کشتە و مجروحان خود را با هلی کوپتر از محل درگیری خارج کرد.

 

ه.پ.گ می افزاید، گریلاها روز چهارم سپتامبر علیە نظامیان دشمن در تپە خرەگل واقع در منطقە چلە جولمرگ عملیاتی انجام دادند. این گزارش با اشارە بە آنکە از شمار تلفار دشمن در این عملیات خبری در دست نیست می افزاید، ارتش متجاوز ترکیە پس از آن حملات هوایی گستردەای علیە منطقە اغاز کردە است.