هشت ارتشی دیگر رژیم غاصب ترک در جنوب کردستان به هلاکت رسیدند

مرکز اطلاعرسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش روز گذشته خود از کشته شدن هشت نظامی ترکیه طی درگیری‌های ١۵ ژوئیه/٢۴ تیرماه سال جاری خبر داده است

مرکز اطلاعرسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش روز گذشته خود از کشته شدن هشت نظامی ترکیه طی درگیری‌های ١۵ ژوئیه/٢۴ تیرماه سال جاری خبر داده است

 

بنابر گزارش مرکز خبررسانی ه.پ.گ در عملیات روز ١۵ ژوئیه نیروهای گریلا از دو محور به سربازان غاصبگر ترک در منطقه برادوست حمله کرده و هشت ارتشی را کشتند. از سوی دیگر طبق گزارش منابع آگاه محلی در حملات هوایی رژیم ترک به روستای بوسنه در این منطقه یک کودک جان خود را از دست داد.

 

در گزارش آمده است:

"نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری ساعت ١٨:٣٠ روز ١۵ ژوئیه علیه سربازان رژیم غاصبگر ترک مستقر در تپه للیکان منطقه برادوست در جنوب کردستان از دو محور عملیاتی را به انجام رساندند. مواضع و سنگرهای دشمن هدف حملات سهمگین نیروهای ما قرار گرفته و آنچنان که محرز شده است هشت ارتشی ترکیه به هلاکت رسیدند. ارتش ترکیه پس از این ضربه مرگبار عرصه للیکان و اطراف روستای بوسنه را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار داده و کودکی به نام محمد ماریف جان خود را از دست داده است.

 

مروان فارقین در حادثه‌ای به شهادت رسید

یکی از رفقای ما به نام مروان فارقین روز هشتم ژوئیه/ ١٧ تیرماه حین انجام وظیفه در ارتفاعات روستای  درفا بخش قشله در درسیم حین حادثه‌ای به شهادت رسید.

 

دو عضو یگان ویژه در درسیم از پای درآمدند

پس از شهادت رفیق مروان نیروهای ما روز نهم ژوئیه به عرصه وارد شد و با یگانی از نیروهای دشمن روبرو شدند. نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید اوزان و شهید رُزا درسیم ساعت ١۵:٣٠ نظامیان ترکیه را هدف قرار داده و دو عضو یگان ویژه را از پای درآوردند. ارتش ترک پس از این عملیات اقدام به حملات راکتی با هلی‌کوپترهای آتاک نمود.

 

ارتش ترکیه مدعی است که رفیق مروان در درگیری شهید شده است. این ادعای ارتش ترک کاملا کذب و دور از واقعیت است.

مشخصات گریلای شهید به این شرح است

   نام: یونس دالگن

   کد سازمانی: مروان فارقین

   محل تولد: آمَد

   زمان و مکان شهادت: هشتم ژوئیه ٢٠١٨/ درسیم