هشت نظامی ترکیه در عملیات گریلاهای ه.پ.گ از پای درآمدند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق موسوم ه.پ.گ با انتشار بیانیه کتبی اعلام کرد که در استان آمد خودروی زرهی نظامیان ترکیه را منهدم کرده و هشت نظامی را به هلاکت رسانده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق موسوم ه.پ.گ با انتشار بیانیه کتبی اعلام کرد که در استان آمد خودروی زرهی نظامیان ترکیه را منهدم کرده و هشت نظامی را به هلاکت رسانده‌اند.

 

متن بیانیه ه.پ.گ بدین گونه است:" گریلاها ما روز (٢٩ مارس/ ٩ فروردین) سال جاری ساعت ١٣:٣٠به وقت محلی یک خودروی زرهی ارتش غاصب ترکیه را در شهرستان حَزروی استان آمد شمال کردستان به کمین انداخته و آن را کاملا منهدم کردند. در این عملیات بطور مشخص هشت نظامی دولت ترکیه کشته شدند.

 

ارتش غاصب ترکیه بعد از این عملیات منطقه را بشدت بوسیله جنگنده‌های هوایی هدف بمباران قرار داد. در این حملات دو تن از رفقای ما با نام "تِکوشَر و عاکیف" به شهادت رسیده‌اند، همچنین یک تن از رفقای ما با نام "رِبَر"نیز زخمی می‌شود و برای اینکه به دست دشمن نیفتد با نارنجک خود را به شهادت می‌رساند.

 

عملیات ارتش نژادپرست ترکیه روز (١ آوریل/ ١٢ فروردین) سال جاری به اتمام می‌رسد".

 

اسامی شهدا بدین گونه می باشد:

دیار گوموشآی با کد "عاکیف باگوک


علی تَکین با کد "رِبَر آندوک"

ادریس اوزکاش با کد "تِکوشَر جودی"

 

 

ه.پ.گ در ادامه بیانیه کتبی در رابطه با حملات هوایی مناطق مدیا نیز اظهار داشت:" هواپیماهای جنگی دولت ترکیه روز (١ آوریل/١٢ فروردین) سال جاری مناطق حفاظت شده مدیا قندیل، لولان و خاکورک را بمباران کرده است که سبب وارد آمدن خسارات زیادی به منازل و زمین‌های کشاورزی روستائیان منطقه شده است".