"هیچ نیرویی نمی‌تواند مانع پیروزی پ.ک.ک شود"

​​​​​​​گریاهای یژاستار اعلام کردند، پ.ک.ک برای خلقهای خاورمیانه به سرچشمه‌ی امید تبدیل شده است

گریلاهای یژاستار در منطقه‌ی برادوست در مورد حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد با خبرگزاری فرات سخن گفتند و پیام سال نو را منتشر کردند

 

اوریم، ژیندا، درسیم، گولان و دلیله گریلاهای یگانهای زنان آزاد-یژاستار، به اعتصاب کنندگان زندان درود فرستادند و اعلام کردند،"هم رفقای زندان و هم خلقهای کردستان برای پایان دادن به حصر دست به اعتصاب غذا زده‌اند. ما هم شانه به شانه‌ی آنها به فعالیتهای پیروزمندانه‌ی نظامی خود ادامه می‌دهیم. ما با مبارزات خود در کنار اعتصاب‌کنندگان هستیم و دشمن را از کردستان بیرون کرده و به حصر پایان می‌دهیم".

گریلاها به سال ۲۰۱۶ اشاره کردند  که در آن سال هم نیروهای گریلا سلسله عملیات قدرتمندی انجام دادند و هم خلقمان نیز در میدان مقاومت بودند." دولت ناچار شد به محمد اوجالان برادر عبدالله اوجالان اجازه دهد با رهبر آپو دیدار کند. این کافی نیست چون هم خلق و هم گریلا به رهبر آپو نیاز دارند".

 

گریلاها در مورد اهداف حصر اوجالان گفتند:"حصر هم برای گریلا و هم برای خلقمان دشوار است. دشمن می‌خواهد هم گریلا و هم خلقمان را به زندگی بدون رهبر عادت دهد. اما دشمن نمی‌تواند خلق و رهبری را از همدیگر جدا کند".

 

گریلاها در ادامه به جنگ روانی ترکیه اشاره کردند و گفتند:"در هر چهار بخش کردستان، فعالیتهای گسترده‌ای انجام می‌شود. خلق کرد بدون شک به حصر اوجالان پایان خواهد داد. خلق کرد شکست‌ناپذیر است و همچنان سرپا خواهد ماند. نه خلق کرد و نه گریلا این حصر را نخواهند پذیرفت. گریلا و خلق تا آخرین قطره‌ی خون خود مقاومت خواهند کرد".

 

گریلاهای یژاستار تبلیغات دولت ترکیه در مورد جنگ در منطقه‌ی برادوست را کذب محض خوانده و گفتند:"عملیات للیکان آشکار است. هرچند دشمن با اشغال این تپه برای خود تبلیغات گسترده به راه انداخت و اینگونه وانمود میکرد انگار که کل کردستان را تصرف کرده اما واضح است که ادعاهای دشمن دروغی بیش نیست. کردستان تنها یک تپه نیست. به دلیل در اختیار داشتن تکنولوژی پیشرفته مقداری مقاومت کردند. اگر از تکنولوژی نظامی تو برخوردار نبودند حتی فرصت نفس کشیدن هم نداشتند. اما حتی علی رغم در اختیار داشتن تکنولوژی پیشرفته‌ی نظامی همانند زندانی هستند و جرات بیرون آمدن از سوراخهایشان را ندارند".

 

گریلاها اعلام کردند، حتی تکنولوژی پیشرفته هم نمی‌تواند از تبهکاران ترکیه محافظت کند. چون هر روز نیروهای ما با قناس، حمله و تله‌گذاری بر ضد آنها عملیات انجام می‌دهند. با این عملیات گریلا کاری کرده است که سربازهای ترکیه مدام مجبور به تغییر مکان هستند و جرات ندارند سر از سوراخهایشان بیرون بیاورند.

 

گریلاهای یژاستتار همچنین اعلام کردند، در مقابل حملات ارتش ترکیه بسیار نیرومندتر و بزرگتر از گذشته هستند."رهبر به ما آموخته است که در مقابل حملات خود را محدود نکنیم، بلکه خود را بزرگتر و قدرتمندتر کنیم. ما اینگونه پاسخ دشمن را می‌دهیم".

 

گریلاها به مناسبت سال نو میلادی پیامی را آراسته‌ی خلق کردند و گفتند: سال ۲۰۱۹ سال پیروزی خواهد بود. خاکورک برای دشمنان گورستان خواهد شد. ما در سال پیش رو پیروزی را بدست خواهیم آورد. به حصر رهبری پایان داده و ایشان را آزاد خواهیم کرد. ما به این امر باور داریم و آنرا انجام خواهیم داد. عملیات ما پیروز خواهد شد. سال نو سال آزادی رهبر آپو، آزادی خلق و گریلا خواهد بود".