١٩ ارتشی دیگر ترک در آگری و جولمرگ از پای درآمدند

گریلاهای کردستان در بازید ضربات مرگباری را به ارتش ترکیه وارد کردند. در عملیات نیروهای ه.پ.گ در بازید دست کم ١٠ ارتشی کشته و ١٠ تن دیگر زخمی شدند. همچنین طی عملیاتی در چله و گور نیز ۹ نظامی کشته شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق ـ ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای رسمی در رابطه با عملیات نیروهای گریلا در منطقه‌ی بازید، چله و گور آورده است:

 

در منطقه‌ی بازید سه برجک مراقبت و دو سنگر منهدم شده و ۱۰ نظامی نیز کشته شدند

نیروهای ما در تاریخ ٨ نوامبر/ ١٧ آبان سال جاری ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی، عملیاتی را علیه نظامیان ترکیه در تپه‌ی بیرنه‌رَش منطقه‌ی بازید به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ برجک مراقبت و ۲ سنگر منهدم شده و ۱۰ نظامی کشته و بیش از ۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند. ارتش ترکیه پس از این عملیات به بمباران منطقه پرداخته و جنازه‌ی نظامیان خود را با هلیکوپتر سکورسکی از منطقه خارج کرد.

 

در منطقه‌ی چله نیز عملیاتی در دو جبهه انجام گرفت

نیروهای ما در تاریخ ٨ نوامبر/ ١٧ آبان ساعت ۹:۰۰ به وقت محلی، عملیاتی را علیه نظامیان ارتش ترکیه در تپه‌ی خَرَگول چله از توابع جولمرگ به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات که از دو جبهه علیه برجک مراقبت و سنگرهای دشمن انجام گرفت، ۳ نظامی کشته و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند. پس از این عملیات نیز ارتش ترکیه به بمباران منطقه‌ی مذکور پرداخت.

 

۶ نظامی ترکیه در منطقه‌ی گور کشته شدند

نیروهای ما در تاریخ ۷ نوامبر/ ١۶ آبان ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی، عملیاتی را علیه نظامیان ترکیه که در تپه‌ی شهید رحیم واقع در منطقه‌ی گَوَر جولمرگ مشغول ساخت راه ارتباطی بودند، به انجام رساندند. در این عملیات نیز که از دو جبهه وسایل ساخت و سنگرهای دشمن هدف قرار گرفتند، ۶ نظامی ترکیه کشته شدند. ارتش اشغالگر ترکیه پس از این عملیات به بمباران منطقه پرداخت.