١٩ سرباز ترکیه در ایغدر کشته شدند

نیروهای گریلا در ادامه کارزار پیروزی انقلابی در عرصه سرحد سربازان رژیم غاصب ترک را هدف حملات سهمگین قرار دادند. گریلاهای کردستان یک خودرو زرهی را منهدم کردند. در حملات یاد شده ١٩ سرباز از پای درآمدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در رابطه با تازه‌ترین حملات گریلایی به اشغالگران اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

١٩ سرباز در ایغدیر کشته شدند

بر پایه‌ی اطلاعیه؛ نیروهای گریلا پس از تحت نظر قرار دادن سربازان دشمن در اطراف پایگاه باسان در منطقه ایغدیر ساعت ۵:٣٠ سحرگاه روز ١٠ مه یک خودرو زرهی دشمن را در مسیر پایگاه هدف قرار داده و به تمامی منهدم کردند. ١٠ سرباز در داخل خودرو مذکور کشته شده‌اند. همچنین سربازان دیگر که به منظور کمک به سرنشینان خودرو یادشده برآمدند هدف قرار داده شدند و ٩ سرباز کشته شدند. نیروهای گریلا در سلامتی کامل به محل وظایف خود مراجعه کردند.

 

ه.پ.گ با اشاره به اینکه رسانه‌های وابسته به رژیم ترک در بازتاب درگیری‌های نظامی آمار تلفات خود را مخفی می‌کند افزوده است که این عملیات صرفا یکی از حملات تاکتیکی گریلا بوده است و خلقمان لازم است فریب بنگاههای دروغ‌پراکنی رژیم را نخورند.

 

در ادامه اطلاعیه از حمله به سربازان ترک در تپه روناهی واقع در شمذینان حومه جولمرگ سخن به میان آمده است. ه.پ.گ افزوده است، حمله ساعت ١٠ روز پنجشنبه روی داده اما از تعداد کشته و زخمی‌های دشمن اطلاع دقیقی در دست نیست.

 

دو گریلا در هاتای به شهادت رسیدند

روز ٣٠ آوریل ارتش ترک با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین عملیاتی نظامی را در منطقه فرتنا دورت‌یول منطقه هاتای آغاز کرد. در پی بمباران این منطقه از سوی جنگنده‌های رژیم ترک دو تن از رفقا به نام‌های شوگر تولهلدان و علیشر خلکان به شهادت رسیدند.

 

مشخصات شهدا به این شرح است:

   نام: رمضان فایق

   کد سازمانی: شوگر تولهلدان

   محل تولد: آدانا

   زمان و مکان شهادت: ٣٠ آوریل ٢٠١٩/ هاتای


   نام: یوسف کارابولوت

   کد سازمانی: علیشر خلکان

   محل تولد: قونیه

   زمان و مکان شهادت:٣٠ آوریل ٢٠١٩/ هاتای

 

بمباران جنوب کردستان از سوی ارتش ترک

جنگنده‌های ارتش غاصب ترک از ساعت ١۴ روز ١٠ مه اطراف رود لولان در خاکورک را بمباران کردند. بمباران زیانی به نیروهای گریلا وارد نکرده است.