١۶ نظامی ترکیه در شمال و جنوب میهن به هلاکت رسیدند

در ادامه عملیات نیروهای گریلای آزادی کردستان علیه اشغالگران، ١۶ ارتشی دیگر رژیم ترک در شمال و جنوب میهن از پای درآمده‌اند

مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز جزئیات جنگ با غاصبگران در شمال و جنوب کردستان را با افکار عمومی در میان گذاشته است

 

در این گزارش آمده است: روز ١٠ اکتبر/ ١٨ مهرماه در عملیات نیروهای گریلا علیه پایگاه نظامی گومه واقع در بخش چَله حومه جولمرگ دو خودرو زرهی به تمامی منهدم شدند. در این عملیات کشته شدن هشت ارتشی محرز شده است.

 

در عملیات گریلایی روز پنجشنبه (١١ اکتبر/ ١٩ مهر) نیروهای یژاستار به نظامیان غاصب رژیم ترک در تپه خوده در بخش بارزان جنوب کردستان، دو ارتشی از پای درآمدند. ساعت ١٩:٣٠ همان روز علیه سربازان رژیم غاصب ترکیه در ارتفاعات للیکان از توابع سیدکان جنوب کردستان عملیات دیگری صورت گرفته است. به گفته ه.پ.گ تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در این عملیات محرز نیست.

 

گریلاهای کردستان روز سه‌شنبه (٩ اکتبر/ ١٧ مهرماه) رأس ساعت ١٠ برضد سربازان ترکیه مستقر در ارتفاعات هرکول عملیاتی را به انجام رساندند که در نتیجه آن کشته شدن چهار ارتشی محرز شد و سه تن دیگر هم زخمی شده‌اند. روز چهارشنبه در همین محل دو ارتشی دیگر ترکیه کشته شدند.

 

ه.پ.گ از جزای یکی از عناصر محلی میت سخن به میان آورده و می‌گوید:"٢۶ سپتامبر/ ۴ مهرماه) یکی از عناصر میت به نام "آیهان عمر" در ارتفاعات چولیا واقع در کوهستان جودی حومه شرنخ به سزای اعمال ننگین خود رسید. نامبرده در فعالیت‌های جاسوسی مناطق تحت نفوذ گریلا و همچنین در شهادت گریلاهای کردستان دست داشت".

 

ه.پ.گ در پایان گزارش به تداوم حملات هوایی رژیم ترکیه به جنوب کردستان پرداخته و می‌گوید که جنگنده‌های رژیم ترکیه ساعت ٢٠:٢٠ پنجشنبه شب حوالی روستای فلاحه در عرصه زاپ را هدف بمباران قرار داده‌اند.