٢٠ اشغالگر در جنوب کردستان از پای درآمدند

نیروهای خوددفاعی باشور (جنوب) کردستان پایگاه ارتش اشغالگر ترک در نزدیکی شهرک بِگُوا را هدف قرار دادند. اعلام شد در نتیجه‌ی حمله غافلگیرانه دست‌کم ۲۰ ارتشی رژیم ترک کشته شده‌اند. 

نیروهای خوددفاعی جنوب کردستان با انتشار اطلاعیه‌ای مسئولیت حمله به پایگاه نظامی ارتش اشغالگر ترک در زاخو را بر عهده گرفتند. 
برپایه‌ی اطلاعیه ساعت ۱۸ روز ۷ ژوئن /۱۷ خرداد نیروهای خوددفاعی جنوب کردستان پایگاه نظامی دولت ترک در شهرک بِگووا در زاخو را هدف حمله قرار داده‌اند.


در اطلاعیه آمده است: 
"نیروهای ما از دو جبهه مواضع، پناهگاه و ساختمان‌های این پایگاه را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۲۰ ارتشی کشته شدند، همچنین یک خودرو زرهی که در حیاط پایگاه قرار داشت و بسیاری از پناهگاه‌های دشمن منهدم شدند."


اطلاعیه می‌افزاید که عملیات یادشده در پاسخ به حمله اشغالگرانه‌ی دولت ترک در خاکورک و مناطق حفاظتی مدیا صورت گرفته است. 


اطلاعیه سپس به حملات هوایی جنگنده‌های رژیم ترک و بمباران مناطق حفاظتی مدیا اشاره کرده و افزوده است:"ارتش اشغالگر ترک پس از این حمله اطراف روستاهای روسه و شوندیره را هدف حملات راکتی قرار داده و همچنین هواپیماهای جنگنده‌ ارتش ترک اطراف تپه کوردینه و حومه‌ روستای شوندیره را بمباران کردند."


در پایان آمده است:"حملات هوایی آسیبی به نیروهای ما وارد نکرد اما زیان فراوانی را به باغات و اراضی کشاورزی روستاییان رساند."