٢٧ تبهکار داعشی از پای درآمدند

​​​​​​​مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک ق.س.د آمار ۲۴ ساعت گذشته مرحله‌ی پایانی "نبرد پایان ترور" را منتشر کرد. بر اساس این آمار ۲۷ تبهکار داعش در هجین کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی ق.س.د در بیانیه ای آمار ۲۴ ساعت گذشته‌ی عملیات طوفان جزیر که در چهارچوب "جنگ پایان ترور" در مرزهای دیرالزور حال انجام است را منتشر کرد.

 

در بیانیه آمده است: نیروهای ق.س.د بر ضد تبهکاران داعش که با اسلحه‌ی دوشکا، نفربر و خودروهای بمب گذاری شده حمله میکردند، صبح دیروز (جمعه ٢۴ نوامبر/ ٣ آذر) با پشتیبانی نیروهای ائتلاف در جبهه‌ی هجین به حملات تبهکاران پاسخ داده‌اند.

 

ق.س.د به این مسئله اشاره کرد که در برخی از نقاط جنگ سختی درگرفته و تبهکاران به دلیل ضرباتی که از مبارزان خورده‌اند ناچار به عقب‌نشینی شده‌اند.

 

بر اساس این بیانیه، در این جنگ که تا ظهر جمعه ادامه داشته ۱۵ تبهکار کشته شده‌اند و ۱۰ تن نیز زخمی شدند.

 

در ادامه‌ی بیانیه آمده است: در همین جبهه تبهکاران یک بار دیگر به سنگرهای مبارزان حمله کردند. در این درگیری ۲ تبهکار کشته شدند و یک خودرو بمب گذاری شده که قصد نزدیک شدن به مقر مبارزان را داشت، منفجر شد. همچنین یک پهپاد جاسوسی نیز ساقط شد.

 

ق.س.د همچنین از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده‌ی دیگر خبر داده است.

 

مرکز اطلاع رسانی ق.س.د همچنین اعلام کرده است که هواپیماهای ائتلاف ۱۰ حمله را به مقرهای تبهکاران انجام داده است که در نتیجه‌ی آن ۱۰ تبهکار کشته شده و ۵ مقر و یک تونل تبهکاران تخریب شده است. همچنین دو اتومبیل حامل دوشکا منفجر شده است.