٩ ارتشی ترکیه در شمال و جنوب کردستان به هلاکت رسیدند

ه.پ.گ در تازه‌ترین گزارش خود از تداوم عملیات گریلاهای آزادی علیه غاصبگران خبر داد و می‌گوید که یک برجک دیدبانی ارتش ترک در قلابان منهدم شده و یگانهای ویژه نظامی در بستا هم هدف حمله قرار گرفته‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در اطلاعیه امروز از کشته شدن ٩ نظامی دشمن در بارزان جنوب کردستان و سرت شمال کردستان خبر داده است.

 

بنابر اطلاعیه ه.پ.گ نیروهای گریلا ساعت ۶:٣٠ روز ٢١ اکتبر/ ٢٩ مهر نظامیان ترک مستقر در ارتفاعات بایراک عرصه بارزان جنوب کردستان را هدف قرار داده‌ند، در این حمله یک سرباز کشته شده و در حمله دیگری که ساعت ١٠:٣٠ همان روز صورت گرفته یک مقر دشمن منهدم گردیده و چهار ارتشی به هلاکت رسیده‌اند.

 

ه.پ.گ همچنین از عملیات دیگری در ساعت ١۵:۵٠ همین روز سخن علیه نظامیان اشغالگر در ارتفاعات للیکان خبر داده است. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

 

برجک نگهبانی ارتش در قلابان منهدم شد

ساعت ١١:۴۵ روز گذشته (یک‌شنبه ٢١ اکتبر) یک برجک نگهبانی در تپه میمون واقع در بخش قلابان حومه شرنخ هدف عملیات گریلایی قرار گرفته و به تمامی منهدم شده است. ه.پ.گ از اعلام تعداد تلفات دشمن اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

 

چهار ارتشی در سرت از پای درآمدند

تحرکات ارتش ترک در بخش هرکول با پاسخ سنگین نیروهای گریلا روبرو شد. یکی از یگانهای دشمن رأس ساعت ٧ روز شنبه (٢٠ اکتبر/ ٢٨ مهر) هدف عملیات گریلایی قرار گرفت و چهار ارتشی دشمن از پای درآمدند. تحرکات ارتش بدون کسب هیچ نتیجه‌ای به پایان رسیده است.

 

نیروهای گریلا در اوایل غروب یک‌شنبه ٢١ اکتبر/ ٢٩ مهر یکی از یگانهای دشمن را در پایگاه میدانکه حومه شرنخ هدف قرار داده‌اند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

 

ه.پ.گ در پایان اطلاعیه با خاطرنشان کردن انتشار خبر روز ٢١ آگوست مبنی بر تسلیمیت گریلایی به نام آندوک (نعیم تورکوز) می‌گوید که این گریلا خود را تسلیم نکرده بلکه از سوی نیروهای دشمن به اسارت درآمده است.