٩ تروریست در عفرین و اعزاز کشته شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد در نتیجه‌ی عملیات نیروهایشان در ۵ و ۶ ژوئن/ ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه در عفرین و اعزاز حداقل ۹ سرباز و تروریست رژیم ترک کشته شدند

  نیروهای رهایی‌بخش عفرین درباره‌ی عملیات‌های نیروهایشان علیه ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن در شراوا، جندرس، شرا و اعزاز اطلاعیه‌ای کتبی منتشر کرد.

در اطلاعیه‌ آمده است:

  "نیروهایمان در روز ۵ ژوئن/ ۱۵ خرداد سربازان ترک در روستای جلبره واقع در شراوا را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات دو نظامی از جمله یک سرباز کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد.

  روز ۵ ژوئن/ ۱۵ خرداد نیروهایمان در روستای مرسا واقع در منطقه‌ی شرا علیه گروهک دولت ترک عملیاتی را انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ تبهکار کشته و ۱ تن دیگر زخمی شد.

  روز ۶ ژوئن/ ۱۶ خرداد نیروهایمان با سلاح سنگین گروهک تبهکار وابسته به ارتش ترک در روستای کفر خاشر واقع در اعزاز را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات یک تروریست کشته شد.

  روز ۶ ژوئن/ ۱۶ خرداد یگانی از نیروهایمان علیه خودرو نظامی تبهکاران در مرکز جندرس عملیاتی به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات خودرو نظامی به کلی منهدم شده، ۱ تروریست کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند. سپس در زمانیکه چند تروریست برای انتقال کشته و زخمیان به منطقه آمدند، با انفجار تله انفجاری کار گذاشته شده از سوی نیروهایمان‌، ۲ تروریست کشته و ۱ تن دیگر زخمی شد.

  در نتیجه‌ی این عملیات‌های ۹ تروریست و نظامی دولت ترک کشته و ۵ تروریست دیگر زخمی شدند. همچنین یک خودرو نظامی منهدم شد."