ه.پ.گ؛ در انهدام خودرو زرهی ارتش ترک ١١ نظامی کشته شده‌اند

​​​​​​​مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ اعلام کرد که در عملیات تله انفجاری روز سوم اکتبر نیروهای آنان علیه خودرو زرهی رژیم ترکیه ١١ ارتشی کشته و ٧ ارتشی دیگر زخمی شده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ اعلام کرد که در عملیات تله انفجاری روز سوم اکتبر نیروهای آنان علیه خودرو زرهی رژیم ترکیه ١١ ارتشی کشته و ٧ ارتشی دیگر زخمی شده‌اند

 

طبق گزارش مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق روز چهارم اکتبر گریلاهای کردستان در سمیر جاده چله- جولمرگ عملیاتی را صورت داده و دو ارتشی ترکیه را از پای درآورده‌اند، به گفته ه.پ.گ سربازان رژیم ترک یک کولبر کُرد را در بخش الک حومه وان به قتل رساندند.

 

بنابر گزارش در عملیات انقلابی نیروهای ه.پ.گ/یژاستار در ایالت سرحد ساعت ٧:٣٠ روز سوم اکتبر/ ١١ مهرماه یک خودرو زرهی از نوع کرپی در حین عبور بسوی پایگاه گوربولاک بخش بازید از توابع آگری هدف قرار گرفته و به تمامی منهدم شده است.

 

در عین زمان برجهای دیدبانی پایگاههای ودات اوزکایا و آیه بگ هدف قرار گرفته و در این عملیات در مجموع کشته شدن ١١ ارتشی  محرز شده است. همچنین ٧ نظامی هم زخمی شده‌اند.

 

نیروهای گریلا رأس ساعت ١٢:٣٠ روز ۴ اکتبر (پنجشنبه) در عملیاتی به مواضع رژیم ترکیه در تپه خرگول واقع در بخش چله حومه جولمرگ حمله کردند. در این عملیات هم دو نظامی ترک کشته شده‌اند.

 

ه.پ.گ در پایان گزارش خود از قتل یک کولبر کُرد از سوی ارتش ترکیه در روز ١ اکتبر/ ٩ مهرماه در دره ماسیرو بخش الک حومه وان خبر داده است.