"پاسخ ما به حصر، حملات کوبنده خواهد بود"

​​​​​​​گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار اعلام کردند که با حملاتی قهرآمیز به حصر پاسخ می‌دهند و تا زمانی که رژیم ترک مانع آزادی اوجالان باشد به مبارزه ادامه می‌دهند

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار به مناسبت ٢٠مین سال توطئه بین‌المللی ١۵ فوریه و حملات دولت ترک به انقلاب کردستان با خبرگزاری فرات گفت‌وگو کردند.

 

شاهان بوتان از گریلاهای ه.پ.گ در سخنان خود با اشاره به یورش دولت ترک به گریلاهای کردستان گفت، رییس جمهوری ترکیه طیب اردوغان مرگ خود را به چشم می‌بیند، به همین دلیل از هیچ جنایتی نسبت به کردها قصور نمی‌کند. بوتان تأکید کرد که ارتش ترک صرف تکنیک پیشرفته نظامی در مقابل نیروهای گریلا نتوانسته هیچ دستاوردی کسب کند و هر روزه در منطقه خاکورک متحمل زیان می‌شود. وی به تبلیغات دروغین رسانه‌‌ای دولت ترک اشاره کرد و افزود:"در مقابل هر حمله‌ای تدابیر ویژه‌ای را به اجرا می‌گذاریم. خلق ما نیک بدانند که از هر مرحله‌ای نیرومندتر هستیم، فدایی‌های رهبر آپو تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند."

با عملیات مؤثر به دشمن پاسخ می‌دهیم

ولات دلکن یکی یکی دیگر از گریلاهای ه.پ.گ با اعلام اینکه با حملات کوبنده به حصر پاسخ می‌دهند گفت:"فارغ از شرایط و وضعیت جاری به دشمن نشان می‌دهیم که چقدر ترسو و بزدل هستند. گریلاها در زمستان هم به آنان حمله می‌کنند. از اکنون به بعد آنان را هدف حملات بیشتری قرار داده و پاسخی درخور به رژیم فاشیست آ.ک.پ/ م.ه.پ می‌دهیم."

 

اَدسا عفرین از گریلاهای یژاستار هم در این رابطه می‌گوید، دولت ترک صرف استفاده از تمام قوت و امکاناتش نتوانسته مقاومت گریلا را در هم بشکند، گریلا با عزم پولادین خود پاسخی درخور به حصر خواهند داد.

فرهاد پاوه گریلای ه.پ.گ با اشاره به تداوم کودتای ١۵ فوریه علیه خلق کرد می‌گوید:"حمله‌ ادامه دارد، بدون شک هر حمله‌ای با مقاومت و پاسخ نیروهای گریلا را در بر دارد. به عنوان گریلاهای جنبش ازادیخواهی به لیلا گووَن و مقاومت‌گران اعتصاب غذا درود می‌فرستیم."

 

مقاومت با پیشاهنگی لیلا گووَن در جهان گسترش یافت

انتقام چیایی گریلای ه.د.پ با یادآوری دستاوردهای کنونی خلق کرد، آنها را ثمره رنج و مقاومت اوجالان و جنبش آزادیخواهی کردستان عنوان کرد و افزود:"مقاومت با پیشاهنگی لیلا گووَن در تمام جهان بازتاب یافته است. این مقاومت روحیه مقاومت ١۴ ژوئیه را از نو زنده کرد، خلق کرد در برابر هیچ نیرویی سر تسلیمیت خم نخواهد کرد."

 

سرحد قلالی یکی دیگر از گریلاهای ه.پ.گ مقاومت زندانیان و فعالان اعتصاب غذا را بسیار ارزشمند و معنادار عنوان کرد.

 

هارین اورامار گریلای ه.پ.گ هم در سخنانی با تأکید بر اینکه تا آزادی اوجالان مبارزه سراسری کردها ادامه خواهد یافت از جوانان کردستانی برای پیوستن به صفوف نیروهای گریلا دعوت کرد.