پاژک: به حلقه‌ی اطراف این مقاومت تاریخی تبدیل می‌شویم

​​​​​​​کمیته‌ی زندانیان حزب آزادی زنان کردستان-پاژک گفت: باید همگی به حلقه‌ی اطراف این مقاومت تاریخی مبدل شویم و مبارزات را پررنگتر کنیم

کمیته‌ی زندانیان حزب آزادی زنان کردستان-پاژک در مورد اعتصابات غذا برای پایان حصر عبدالله اوجالان بیانیه‌ای منتشر کرد.

 

در بیانیه ی پاژک آمده است:

مبارزات ما برای اثبات وجودمان  در مقابل فاشیسم ۴۰ سال است ادامه دارد و به سطح جهانی رسیده است و به مبارزه برای حفظ شکوه و کرامت انسانیت تبدیل شده است. پروژه‌ی کردستان آزاد و خاورمیانه‌ی دمکراتیک که رهبری آنرا ایجاد  کرده است، نیروی مدرنیته‌ی کاپیتالیستی را وحشت زده کرده است. تلاش می‌کنند با منزوی کردن رهبرمان امید و اراده‌ی خلق را از بین ببرند. عشق و امید به آزادی که رهبری در دل خلقمان ایجاد کرده است امروزه در دل خلقهای عرب، سریانی و سایر خلق‌ها ریشه دوانده است. به همین دلیل نیروهای دشمن آزادی با توطئه‌ی بین‌المللی رهبرمان و ارزشهایی که وی بنیاد نهاده بود را هدف قرار دادند.

 

اشغال عفرین، حملات به روژاوا، مخمور و شنگال و تصمیم آمریکا بر ضد پیشگامان جنبش آزادی و زندانی کردن پارلمانتاران ه.د.پ ادامه‌‌ی توطئه‌های بین‌المللی است.

 

۲۰ سال است رهبری در مقابل سختترین حصر مقاومت می‌کند و تلاش می‌کند تا نقش تاریخی خود را به  انجام برساند. تنها رهبری می‌تواند این جنگ کثیف را بر هم بزند. امروز هم در زندانها، زندانیان پرونده‌ی حزب کارگران کردستان پ.ک.ک و حزب آزادی زنان کردستان پاژک اعلام کردند، در مقابل این حملات سکوت نخواهند کرد و جسم خود را قربانی می‌کنند.

 

باید درک درستی از خواست لیلا گووَن وجود داشته باشد. اعتصاب لیلا گووَن تلاشیست برای شستن حصر رهبرمان و این اعتصاب تلاشی تاریخیست.

 

تصمیم بزرگ ۳۰ زندانی سیاسی که اعتصاب غذای نامحدود را آغاز کرده‌اند، تاثیر مقاومت رهبری بر زندانیان است. اعتصاب غذاها در کردستان و اروپا نشان می‌دهند که ما هرگز حصر رهبرمان را نخواهیم پذیرفت.

 

بر این اساس ما به مقاومت  زندان که به حلقه و سپری در اطراف رهبرمان تبدیل شده‌اند، درود میفرستیم‌. از همه‌ی گروههای دمکراتیک می‌خواهیم که در اطراف این مقاومت تاریخی صدای خود را بلند کنند و مبارزات را پررنگتر کنند.