پایان کارزار شهید آگری و شهید پیروز؛ طی پنج‌ماه ١١۴٩ ارتشی ترکیه از پای درآمده‌اند

​​​​​​​آمد ملازگرد از فرمانده‌های ن.پ.گ اعلام کرده است که کارزار انقلابی شهدی آگری و شهید پیروز با موفقیت به پایان رسیده است

آمد ملازگرد یکی از فرمانده‌های قرارگاه مرکزی دفاع از خلق- ن.پ.گ روز ٢۴ اکتبر با نیروهای ه.پ.گ در عرصه زاگرس به طریق بی‌سیم گفتگو کرد و از پایان موفقیت آمیز کارزار انقلابی شهید آگری و شهید پیروز خبر داد.

 

این فرمانده ن.پ.گ به نقض قوانین جنگ از سوی رژیم حاکم بر ترکیه اشاره کرده و افزود:"آ.ک.پ مبانی جنگ را زیر پا گذاشته و با توسل به راههای غیراخلاقی سعی می‌کند به اهداف خود دست یابد."

 

آمد ملازگرد افزود:"دولت ترکیه با ادعای اینکه «تا بهار به پ.ک.ک پایان می‌دهیم» سعی می‌کند ما را در وضعیتی قرار دهد که از عملیات علیه آنان چشم‌پوشی کنیم، دشمن جنگ شدیدی را در تمام عرصه‌ها علیه نیروهای گریلا اعلام کرده است."

 

ملازگرد خاطرنشان کرد گریلاها در شمال کردستان  در بوتان، آمد، دریای سیاه، آمانوس، درسیم و سرحد تمام حملات رژیم ترکیه را نقش بر آب کرده‌اند.

 

فرمانده ن.پ.گ به برنامه رژیم ترکیه در سال ٢٠١٧ و حمله به جنوب کردستان و اشغال بخش‌‌هایی از خاک جنوب طبق درخواست جریان حاکم در این منطقه اشاره کرد.

 

کارزار ما حملات غاصبگران را نقش بر آب کرد

ملازگرد یادآوری کرد که کارزار شهید آگری و شهید پیروز در پاسخ به حملات ارتش ترکیه از ٩ ژوئن / ١٩ اردیبهشت سال جاری آغاز شده و گریلاهای ه.پ.گ/یژاستار در عرصه‌های زاپ، جیلو، آواشین، خاکورک و دیگر عرصه‌های زاگرس عملیات موفقیت‌آمیزی علیه ارتش غاصب ترک صورت داده‌اند. در مناطق للیکان، عبدالکوفی و بخش بارزان عرص‌ برادوست، در شمذینان و گوَر، در باسیا و علیشر و دیگر مناطق موفقیت بدست آورده‌ایم.

 

در ٣٩۵ عملیات، ١١۴٩ اشغالگر کشته شدند

آمد ملازگرد بیلان عملیات نیروهای گریلا در این مدت را ٣٩۵ عملیات اعلام کرد که در آن ١١۴٩ ارتشی رژیم ترکیه کشته و ٣٢ خودرو زرهی منهدم شده‌اند و مقادیر فراوانی اسلحه و مهمات غاصبگران به کنترل نیروهای گریلا درآمده است.

 

مرحله حساسی را پیش رو داریم

آمد ملازگرد فرمانده ن.پ.گ در پایان اظهارات خود با یاداوری مرحله حساس کنونی گفت:"مرحله حساسی را پیش رو داریم و گریلا می‌باید خود را برای هر شرایطی آماده کند. ما در چهارچوب خط مشی اوجالان خود را برای مبارزه [در این مرحله] آماده می‌کنیم."