پروین بولدان: ۳۱ مارس درس خوبی به آنها می‌دهیم

​​​​​​​پروین بولدان رئیس مشترک کل ه.د.پ در شهر قارص گفت، "ما روز ۳۱ مارس درس خوبی به آ.ک.پ که جامعه را دچار آشفتگی کرده است می‌دهیم." بولدان همچنین گفت، اردوغان جامعه را با هم دشمن می‌کند.

پروین بولدان رئیس مشترک کل ه.د.پ در چهارچوب تلاشهای تبلیغاتی شهرداریها به قارص رفت.

 

بولدان در میان هواداران ه.د.پ به سخنرانی پرداخت و گفت، "مانند قارص که همه را در خود گرفته است، ه.د.پ نیز متعلق به قارص است و قارص نیز متعلق به ه.د.پ است. ما روز ۳۱ مارس به آ.ک.پ که قصد دارد میان مردم جدایی بیندازد، درس خوبی می‌دهیم. وزرای آ.ک.پ به ایجاد تفرقه میان مردم امید بسته‌اند اما هرگز آنرا در قارص نخواهند دید."

 

بولدان گفت، شهرداری قارص م.ه.پ ۴۰۰ تریلیون بدهی بار آورده است، یک و نیم تریلیون را خرج راننده و یک تریلیون و نیم دیگر را خرج شکلات و قهوه کرده است. در چنین شرایطی که خلق ما در وضعیت اقتصادی دشواری هستند، شهرداری م.ه.پ اموال مردم را اینگونه هدر می‌دهد.

 

زنان قارص را کنترل خواهند کرد

بولدان گفت، اینبار زنان قدرت را به دست خواهند گرفت، زنان می‌توانند به آسانی مسائل خود را با رای دادن به شوین آلجا (کاندید ه.د.پ) حل کنند.

 

تنها اردوغان ویدیوی ما را نشان می‌دهد

بولدان گفت، اردوغان هر جایی که می‌رود ویدیویی از ما پخش می‌کند، صحبتهای دمیرتاش، فیگن یوکسکداغ، سزای تمللی را به مردم نشان می‌دهد. بولدان گفت، "این بسیار خوب است چون ما رسانه‌ای نداریم، اردوغان ویدیوهای ما را نشان می‌دهد و همه در هر جای ترکیه خواستهای ما را می‌فهمند.این برنامه‌ی آ.ک.پ به نفع ه.د.پ است."

 

بولدان همچنین گفت، "اردوغان در حال ایجاد اختلاف میان مردم است. با خلق کرد دشمنی می‌کند. اردوغان فراموش کرده است که در داخل خاک کردستان با کردها دشمنی می‌کند."