پس از بمباران جنگنده‌های ترکیه از سرنوشت سه برادر اهل شلادزه خبری نیست

بعد از آنکه هواپیماهای جنگنده رژیم ترکیه به منطقه شلادزه حمله کردند، سه برادر ساکن این منطقه ناپدید شدند. گمان می‌رود که هر سه از سوی هواپیماها به قتل رسیده باشند.

بعد از آنکه هواپیماهای جنگنده رژیم ترکیه به منطقه شلادزه حمله کردند، سه برادر ساکن این منطقه ناپدید شدند. گمان می‌رود که هر سه از سوی هواپیماها به قتل رسیده باشند.

 

جنگنده‌های رژیم ترک روز یک‌شنبه (هشت آوریل/ ١٩ فروردین) روستای نیروه سیتو در حومه شهرک شلادزه منطقه آمیدی از توابع دهوک را بمباران کردند. این حملات زیان‌های فراوانی را به مزارع و ساکنان منطقه وارد کرده بود.

 

پس از بمباران هوایی سه برادر اهل منطقه ناپدید شدند. از این روز به بعد هیچ خبری از سرنوشت آنان در دست نیست. خانواده و ساکنان روستا در سه روز گذشته تلاش فراوانی را برای کسب آگاهی از آنان نمودند اما هیچ نتیجه‌ای بدست نیامده است. رمضان محمد، طاهر محمد و مجید محمد در حین بمباران در روستای نیروه مشغول کار در مزرعه بودند.

 

گمان قتل سه برادر از سوی جنگنده ترکیه

طبق گفته‌های ساکنین روستا هر سه برادر در زمان بمباران جنگنده ترکیه در مزرعه خود مشغول کار بوده‌اند. ساکنان تأکید می‌کنند که نعش ستور (قاطر)ی را که این برادارن با آن بار حمل کرده‌اند پیدا شده و شواهد نشان می‌دهد که محل زمینی که این سه در آن کار میکرده‌اند بمباران شده است. این موضوع گمانهای مردم منطقه را در رابطه با قتل هر سه برادر از سوی جنگنده‌های ترکیه تقویت کرده است.

رژیم ترکیه و رسانه‌هایی که باز هم به کاهدان زدند

مراکز رسانه‌ای ترکیه که بیشتر به مرکز دروغ‌پراکنی می‌ماند چند روز پیش به نقل از ارتش مستأصل خود اعلام کردند که گریلاهای پ.ک.ک را هدف قرار داده و حتی تصاویر ویدیویی- به زعم خود- مربوطه را منتشر کردند. جالب اینکه در این تصاویر گریلایی دیده نمی‌شود و تنها سه روستایی در حال حمل بار با ستور به چشم می‌آید. تصاویر مربوطه دست داشتن رژیم ترکیه در قتل این سه برادر را به اثبات می‌رساند.