پلیس ترکیه یکبار دیگر به دفاتر حزب دمکراتیک خلق‌ها حمله کرد

در چهارچوب عملیات پاکسازی سیاسی، پلیس ترکیه به دستور اردوغان به دفتر ه.د.پ در شهرک نازلی حمله کرد و سینان بایراک رئیس مشترک ه.د.پ در این منطقه دستگیر شد

صبح امروز پلیس ترکیه به دفتر حزب دمکراتیک خلق‌ها در منطقه ی نازلی از توابع شهر آیدن حمله کرد. نیروهای پلیس ساختمان را محاصره کرده و به داخل آن یورش بردند و به جستجوی محل پرداختند. بسیاری از وسایل داخل ساختمان را توقیف کرده و رئیس مشترک منطقه سینان بایراک را دستگیر کردند. بر اساس اطلاعات رسیده بایراک به مرکز امنیتی منطقه منتقل شده است.

 

با نزدیک شدن انتخابات شهرداریها، رژیم ترکیه توسط نهادها و دستگاههایش و با دستور اردوغان فشار به ه.د.پ را افزایش داده است. بدون وقفه به تهدید ه.د.پ پرداخته و تاکنون صدها مسئول، رئیس مشترک و کاندید ه.د.پ را دستگیر و زندانی کرده اند.

 

ه.د.پ استراتژی "در کردستان پیروز خواهیم شد، در ترکیه آ.ک.پ و م.ه.پ را شکست خواهیم داد" را برای انتخابات شهرداریها اعلام کرده است. از واکنشهای رژیم ترکیه مشخص می‌شود که این استراتژی ه.د.پ تا چه حدی موفق است و فاشیسم را در تنگنا قرار داده است. همچنین نشان می‌دهد که آ.ک.پ و م.ه.پ ترس از شکست را دارند.