پیام تسلیت کودار به مناسبت وفات دایه شریفه مادر شهید فرهاد وکیلی

جامعه دمکراتیک و آزاد شرق کردستان به مناسبت وفات دایه شریفه مادر شهید اعدامی فرهاد وکیلی پیامی کتبی منتشر کرد

در پیام کودار آمده است:

  "با اندوهی بسیار عصر پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت دایه شریفه وکیلی مادر شهید اعدامی در سن ۷۸ سالگی وفات نمود. درگذشت مادر انقلابی میهنمان دایه شریفه در شرایط سرنوشت ساز خلقمان، ما را بسیار متأثر کرد. به ویژه درگذشت دایه شریفه در سالروز تولد معلم بزرگ و انقلابی خلقمان رفیق فرهاد وکیلی اسفبار و دردناک‌تر است.

  دایه شریفه در تمامی زندگی خویش با مشقت و زحمات بسیاری روبه‌رو گردید و همچون مادری میهن‌دوست همیشه همدرد و دلسوز خلق و میهن ماند و با نهایت توان از فرزندانش در ارتقای مبارزه و فتح قله‌ی آزادی حمایت کرد. همیشه فرزندان و بستگان خویش را به پیوستن به صفوف مبارزان آزادیخواهی خلق کرد تشویق می‌نمود. همچنین یکی از مادران انقلابی و جسور روژهلات کردستان بود که علیه اشغالگری رژیم ایران سر تعظیم خم نکرد و با تکیه بر اراده و نیروی ذاتی زن آزاد مقاومتی بی‌نظیر از خود به یادگار گذاشت. مادری که با وجود دوری فرزندانش از سرزمین آبا و اجدادیشان و با اعدام معلم بزرگ شهید فرهاد وکیلی همیشه به اطرافیان و همرزمان شهید فرهاد روحیه می‌بخشید و هیچگاه برای خدمت به خلق و میهن مضایقه نکرد.

  همچون جامعه‌ی دمکراتیک و آزاد شرق کردستان کودار درگذشت دایه شریفه را به خانواده‌ی شهدا، تمامی خلق میهندوست کرد و خلقمان در روژهلات کردستان و خانواد‌ه‌ی سربلند شهید فرهاد وکیلی تسلیت می‌گوییم و خود را در اندوهشان شریک می‌دانیم. برای تمامی بستگان صبوری را آرزومندیم."