پیام قدردانی قرارگاه مرکزی به فرماندهی عرصه‌ی جیلو

فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق ن.پ.گ، عملیات نیروهای گریلا در روزهای ۲۴ و ۲۵ ژوئن / ۳ و ۴ تیر را تبریک گفته که در نتیجه‌ی آن ۲ خودرو زرهی منهدم و ۲۳ ارتشی کشته شده‌ بودند. فرماندهی ن.پ.گ اعلام کرد، دشمن با این حملات به لرزه درآمده است.

  فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق ن.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای از عملیات نیروهای گریلا در ۲۴ و ۲۵ ژوئن/ ۳ و ۴تیر در چله  قدر دانی کرد.

   متن بیانیه‌ی ن.پ.گ به شرح زیر است:

  " در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا در نتیجه‌ی عملیات‌هایی که در روز‌های ۲۴ و ۲۵ ژوئن علیه نیروهای دشمن انجام شد، نتایج مهمی بدست آمد. در عملیات کمین گذاری شما که در روز ۲۴ ژوئن با تاکتیکی بزرگ و استادانه در دراوا خزالکه در چله علیه یگان‌های عملیاتی دشمن انجام شد، ۲ خودرو زرهی منهدم و ۲۳ ارتشی کشته شده بودند. این عملیات که با روحیه‌ی زمانه و با خط مشی گریلای زمانه انجام شد، دشمنان را به لرزه درآورد. با کمین گذاری‌ای در روستای دزه که در ۲۵ ژوئن علیه بالگرد‌های کبری  که از چله به جولمیرگ می‌رفتند انجام شد، وارد ساختن ضرباتی به بالگردها نشان از حاکمیت در تاکتیک عصر جدید دارد.

  در ابتدا فرماندهی شما، فرماندهان و مبارزانی که در آن عملیات جای گرفتند را تبریک می‌گوییم و برای شما آرزوی موفقیت داریم. با علاقه و احترام تمامی رفقایی که در این عملیات جایگرفتن را درود می‌گوییم که با تاکتیکی غنی، اجرای در سطح بالا و فداکاری بزرگ بدون هیچ تلفاتی عملیاتی را انجام دادید. "